„Farmec Natural” a câștigat premiul pentru cel mai bun produs nou de îngrijire personală

Gama Farmec Natural a câștigat premiul pentru cel mai bun produs nou de îngrijire personală lansat în anul 2013. Performanța companiei Farmec a fost anunțată în cadrul Premiilor Piața, competiție anuală a industriei bunurilor de larg consum, și a fost recunoscută pe baza voturilor primite din partea comercianților locali și naționali.

Lansată în primăvara acestui an, gama Farmec Natural conține produse pentru îngrijirea tenului și a corpului, precum și produse destinate îngrijirii părului, bazate pe ingrediente naturale, respectiv : extract de gălbenele, aloe vera și ulei de argan. Gama acoperă nevoile fiecărui tip de ten, accentuând frumusețea naturală a fiecărei femei. „Acest premiu atestă încă o dată înţelegerea şi adaptarea perfectă a companiei noastre la nevoile româncelor. Ne onoreaza aprecierile partenerilor noştri de afaceri, parteneri care împărtăşesc aceeaşi pasiune pentru frumuseţe şi le mulţumim pe această cale”, spune Ioana Borza, Marketing Manager Farmec.

Câștigătorii ediției din acest an a Premiilor Piața au fost aleși ca urmare a votului primit din partea celor 681 de electori – directori de achiziție, de marketing și de vânzări ai celor mai importante lanțuri de retail din România. Pentru cele 41 de trofee oferite pentru recunoașterea celor mai importante performanțe în materie de inovație, eficiență în afaceri și implicare socială, au fost depuse 326 de candidaturi din partea companiilor.

Despre Farmec SA Cluj-Napoca

Farmec SA Cluj-Napoca, cel mai mare producător român de cosmetice, deţine mărci recunoscute internaţional, printre care Gerovital H3 Evolution, Gerovital H3 prof. dr. Ana Aslan, Gerovital Plant, Aslavital şi Farmec. Din luna decembrie 2011, peste 200 de produse din portofoliul Farmec pot fi achiziţionate şi online, direct de pe site-ul www.farmec.ro. Produsele companiei ajung în peste 30 de ţări, principalele pieţe fiind: Japonia, Ungaria, Polonia, Republica Moldova, Irak, Kuwait, Grecia, Canada. În ultimii doi ani, strategia de export a fost focusată pe consolidarea distribuţiei în ţările vecine, precum Ungaria, Polonia şi Republica Moldova. Compania deţine Certificatul Internaţional de Calitate ISO 9001:2008, Certificatul Internaţional pentru Managementul de Mediu ISO14001:2004 si din acest an Certificatul de Bună Practică de Fabricație, conform cu cerințele standardului ISO 22716:2007. Din iunie 2008, Farmec deţine drepturile integrale de utilizare a mărcii Gerovital. Pentru a fi la curent cu ultimele noutăţi legate de brand, sfaturi utile din partea specialiştilor noştri, surprize şi concursuri ne puteţi urmări şi pe conturile noastre de social media.

Twitter: https://twitter.com/farmec
Facebook: facebook.com/farmec.company

Distribuie:

Postaţi un comentariu