Centru de relaţii cu publicul. Serviciile ASCO s-au mutat într-un singur loc

Noul centrul şi-a deschis porţile pentru cetăţeni

Orădenii care au de rezolvat probleme la această insituţie nu vor mai fi purtaţi de la o uşa a alta, cererile lor fiind preluat într-un singur loc, la Centrul de relații cu publicul la Administraţia Socială Comunitară Oradea. Noul centru  a creat un spaţiu adecvat şi suficient de mare pentru a prelua întreaga activitate de relaţii cu publicul a instituţiei. Astfel, fiecare compartiment este reprezentat în noul centru.

Respect pentru cetăţeni

Realizarea centrului de relații cu publicul s-a născut din dorința creșterii serviciilor față de cetățeni, dorință de a-i respecta pe cei care beneficiază de serviciile oferite de Administraţia Social Comunitară Oradea, persoane care au nevoie de o atenție deosebită din partea autorităților locale.

“Dorim să facilităm accesul persoanelor la serviciile oferite de ASCO prin intermediul unui centru de relații cu publicul, un centru modern care să răspundă tuturor nevoilor celor care se adresează instituției noastre. În acelaşi loc este reprezentat compartimentul de Resurse Umane, Protectia Copilului, compartimentul Social, cel de Prevenire a Marginalizării Sociale, dar şi informaţii diverse unde cetăţeanul poate obţine informaţii”, a spus Arina Moș, director executive al ASCO

Personalul centrului a fost adus din interiorul instituţiei şi a participat la un curs de perfecționare pentru funcționari publici.

Prezent la inaugurare, primarul Ilie Bolojan a spus: “Felicit conducerea ASCO pentru această inițiativă, sunt ferm convins că acest centru de relații cu publicul va oferi un real sprijin cetățenilor, totodată doresc mult succes colegilor noștri de la ASCO la realizarea programelor și proiectelor derulate”.

Cetățenii pot accesa serviciile oferite de centrul de relații cu publicul luni, marți, miercuri și vineri între orele 07.30 – 16.30, iar joi programul cu publicul este între 07.30 și 18.30.

“Ne-am aliniat programului din Primăriei Oradea. Totodată, eficientizarea acestui centru pentru cetăţeni am văzut-o la Primărie şi am spus că un minimum de respect faţă de ei este bine venit”, a mai spus Arina Moş.

Acces restricţionat, treptat

Administraţia Socială Comunitară Oradea deservește zilnic aproximativ 150-200 de persoane, iar prin deschiderea noii locaţii, accesul cetățenilor în celelalte birouri ale ASCO se va restricționa treptat.

La realizarea centrului, ASCO a folosit surse financiare proprii. Proiectul a fost realizat de Tehno Proiect SRL, în valoare de 9.486 lei cu TVA iar lucrările de execuție de ABED Nego SRL, în valoare de 22.320 lei cu TVA. Pentru monitorizarea activității din centru s-a achiziționat un sistem video în valoare de 21.890 lei, valoarea totală utilizată pentru realizarea centrului fiind de 55.696 lei cu TVA.

În momentul de faţă, Administraţia Social Comunitară Oradea are 95 de angajaţi în aparatul propriu, 70 de angajaţi din cadrul Creşelor, 72 de medici şcolari şi 256 de asistenţi personali ai persoanelor cu handicap.

În această perioadă, instituţia este luată cu asalt de către orădeni, după ce, de la începutul acestei săptămâni s-a dat drumul la ridicarea formularelor pentru acordarea subvenţiei la încălzire. Anul trecut, la Oradea, au fost tipărite aproximativ 13.000 de cereri, fiind depuse circa 11.000. Pentru acest sezon rece, conducerea instituţiei se aşteaptă la o creştere în privinţa cererii de acordare a subvenţiei, dar spune că se vor intensifica mult mai mult anchetele sociale din teren.

Postaţi un comentariu