Farmec a deschis un nou magazin, în Cluj-Napoca. La VIVO! Shopping Center

Farmec a inaugurat, joi, la Cluj-Napoca, cel mai nou magazin sub brandul Gerovital, completând rețeaua de magazine pe care compania o are la nivel local și național. Magazinul din VIVO! Shopping Center este cel de-al 6-lea din Cluj-Napoca și confirmă dorința companiei de a fi alături de comunitatea în care s-a dezvoltat în primii ani de activitate, devenind astăzi un reper important în industria frumuseții.

Clienții au trecut pragul noului magazin din Cluj încă de la primele ore de la deschidere, bucurându-se de promoții speciale pregătite pentru ei. Primii dintre ei au primit cadou cel mai nou produs din gama Gerovital Plant. Totodată, clienții care au cumpărat de minim 75 lei/bon sunt înscriși automat în tragerea la sorți pentru premii speciale – constând în vouchere de cumpărături, produse cadou, abonamente la pilates sau aparate de îngrijire personală. Promoțiile continuă până în 17 martie, cu reduceri de 25% pentru orice achiziție de produse.

Farmec și Gerovital sunt branduri iubite de toate generațiile din România, iar magazinele ne oferă un spațiu în care putem interacționa cu aceștia și putem oferi răspunsuri imediate la nevoile lor. Interacțiunea directă cu clienții din magazine ne inspiră și ne ajută foarte mult în efortul pe care îl facem cu scopul de a veni constant cu idei inovative sau de a îmbunătăți produsele ce fac parte din viața românilor de pe peste 100 de ani.”, spune Mircea Turdean, Director General al companiei Farmec.

Investițiile în noi locații urmează filosofia Farmec de a oferi consumatorilor atât produse de calitate, cât și expertiză personalizată în îngrijirea pielii. În Magazinele Farmec și Gerovital, specialiști în frumusețe sunt pregătiți să ofere consultanță pentru identificarea nevoilor specifice ale tenului și să recomande o rutină personalizată fiecărei persoane. De asemenea, clienții au ocazia de a testa produsele atât în magazin, cât și acasă, prin mini mostrele oferite cadou la fiecare achiziție, iar în magazine ei pot beneficia de teste de dermoanaliză gratuite, împachetare cadou, posibilitatea de colectare a ambalajelor produselor din portofoliul companiei, dar și un sistem de fidelizare a clienților, cu avantaje pentru posesorii de card de fidelitate.

În Cluj-Napoca, Farmec mai deține magazine în Iulius Mall, Platinia, Central, str. Napoca și Bd. București. La nivel național, reteaua este extinsă la 28 de magazine de brand în 12 orașe, la care se adaugă alte două magazine de franciză, în Baia Mare și Pitești.

Despre Farmec S.A.

Farmec S.A. este una dintre cele mai mari și cu tradiție companii din România. Portofoliul companiei impresionează o lume întreagă prin produse moderne, concepute în laboratoare performante. Compania are certificare internațională GMP și comercializează produsele din portofoliu în aproximativ 30 țări.

Pentru a fi la curent cu noutăți legate de brandurile din portofoliul Farmec, sfaturi utile din partea specialiștilor, surprize și concursuri, puteți urmări website-ul și conturile de social media:

Distribuie:

Postaţi un comentariu