UNTOLD, premiat la Romanian Effie Awards pentru Campania „Pay with blood”

La cea de-a 13-a ediţie a Romanian EFFIE Awards, campania „Pay with blood” a celor de la Untold a luat două premii SILVER, unul la categoria „GoodWorks EFFIE-Non-Profit” şi al doilea la categoria „Media Innovation”.

De la lansarea campaniei şi până în prezent, „Pay with blood” a fost nominalizată în competiții internaționale importante și a câștigat cele mai atractive premii ale industriei: 5 nominalizări la Golden Drum și două premii Silver Drum la categoriile New, Innovative și Public Relations, Gold pentru Media și Bronz în Public Relations la The European Awards for Creative Excellence. În iunie 2016, „Pay with blood” a adus României, două premii la cea mai prestigioasă competiție a industriei creative, Cannes Lions, un SILVER LION în PR și un BRONZE LION în MEDIA.

Citiți și: Donezi sânge, mergi gratis la Untold. Caravana mobilă Blood Network ajunge în weekend la Cluj

După succesul pe care campania „Pay with blood” l-a avut anul trecut, Untold a reluat campania de donare de sânge, într-o variantă mult mai complexă și cu o nouă identitate, Blook Network. În plus, împreună cu singura platformă tehnologică de donare de sânge din România, Și Eu Donez, Untold a pus bazele primei Reţele a Donatorilor Benevoli de Sânge.

„Pay with blood” a fost declarată cea mai eficientă şi cea mai inovativă campanie de media a anului 2015. Aceasta a fost organizată în parteneriat cu Institutul Naţional de Transfuzii.

Citiți și: O nouă campanie de donare de sânge iniţiată de Untold. Blood Network: Donează sânge și mergi la Untold

Untold, premiat la Cannes pentru campania „Pay with blood”

Distribuie:

Postaţi un comentariu