Untold, premiat la Cannes pentru campania „Pay with blood”

Campania Pay with blood marca Untold a primit premiul Silver Lion, la secțiunea PR, la cea mai prestigioasă competiție din industria creativității din Europa, Cannes Lions.

Festivalul Internațional al Creativității „Cannes Lions” este considerat unul dintre cele mai importante evenimente de profil iar în acest an campania de donare de sânge, Pay With Blood a fost nominalizată la două categorii: PR și Media.

Evenimentul din Franța se desfășoară în perioada 18-24 iunie și adună peste 10.000 de participanți din 90 de țări. Câștigarea unui trofeul Lion este considerată de specialiști ca fiind una din cele mai importante realizări în domeniul creativității și poziționarea la cel mai înalt nivel în industrie.

„Acest premiu demonstrează încă o dată puterea acestei campanii și impactul extraordinar pe care l-a avut pe plan internațional dar și național. “Pay With Blood” a fost o campanie la care s-a muncit foarte mult și ne bucurăm că rezultatele nu au întârziat să apară chiar și din partea celui mai important festival din industria creativității europene”, a declarat Adrian Chereji, Director Marketing și Comunicare UNTOLD.

Campania continuă și anul acesta

Campania de donare de sânge va fi reluată și în acest an. Scopul proiectului este acela de a încuraja donarea de sânge dar și de a trage un semnal de alarmă cu privire la numărul mic de donatori de sânge în România. Dacă anul trecut campania a fost realizată doar în două orașe, Cluj și București, anul acesta proiectul va fi extins și în alte centre universitare.

UNTOLD a fost desemnat BEST MAJOR FESTIVAL în cadrul European Festival Awards 2015, eveniment ce a avut loc în Groningen, Olanda. O altă recunoaștere a venit din partea celui mai de seamă reprezentant național al industriei de marketing și comunicare, International Advertising Association Romania (IAA) care a oferit festivalului titlul de Brandul Anului 2015.

Distribuie:

Postaţi un comentariu