Unde ajung mare parte din sesizările adresate primăriei Cluj-Napoca? Un cetățean a demascat cum se fac nevăzute acestea

Postarea unui cetățean, distribuită ulterior și de Asociația Clujul Civic, despre cum evită Primăria Cluj-Napoca sesizările cetățenilor, a devenit virală în mediul online. „Mic corolar de evitare a sesizărilor deranjante. Comentezi categoria aferentă lor și gata, ai rezolvat problema: nu mai există!”, și intitulat postarea omul care a demascat cum se fac nevăzute unele dintre sesizările clujenilor.

”Struților din primăria Cluj, nu vă mai băgați capul în nisip, nu așa rezolvați problemele Clujului.

Primăria Cluj-Napoca – Zero respect față de cetățeni.

În imaginea alaturată aveți dovada că primăria Cluj-Napoca consideră că ’Tulburarea liniștii publice’ și ’Persoane fără adăpost sau care apelează la mila publicului’ nu ar fi probleme care merită sesizate în aplicația online a MyCluj.
Opțiunile sunt prevăzute în baza de date a aplicației dar sunt comentate în interfața aplicației astfel încât, atunci când fac statistici legate de plângeri ale cetățenilor aceste 2 secțiuni vor avea zero sesizări.

Faptul că nu poți alege cele 2 categorii nu este ceva de azi de ieri, dovadă sesizările anterioare în cazul Untold de exemplu care au fost postate la categoria ’Altele ’ și nu la categoria ’Tulburarea liniștii publice’, cum ar fi normal.
Astfel nu avem cum să ne facem o imagine clara despre numărul de plângeri real cât privește aceste 2 categorii, aceste informații fiind amestecate cu diverse alte sesizări care nu își găsesc loc în categoriile existente, la secțiunea ’Altele ’ sau, cine știe, poate în altă parte.

Pentru ne-programatori, ceea ce vedeți în imaginea de mai jos este o secțiune din codul sursă al interfeței aplicației MyCluj. Faptul că acele categorii sunt dezactivate de către cei care au programat site-ul, face ca aceste categorii de plângeri să nici nu mai fie luate în considerare de aplicație.

De înregistrat, puteți să le înregistrați doar dacă alegeți o altă secțiune care nu are nici o legătura cu plângerea dumneavoastră și e și foarte posibil ca să nu fie luate în considerare tocmai din motivul că nu ați ales secțiunea corectă și evident nu se vor duce la departamentul primăriei care se ocupă punctual de acel tip de sesizare”, a postat cetățean pe pagina personală de Facebook, Asociația Clujul Civic distribuind în mediul online sesizarea.

Distribuie:

Postaţi un comentariu