Noua generaţie Hyundai i10 va înregistra o valoare reziduală crescută în Europa

Noul Hyundai i10

Cercetările efectuate de către cinci companii de consultanţă de top din Europa, au demonstrat că noua generaţie Hyundai i10 va înregistra o valoare reziduală mai mare, comparativ cu predecesorul său, devansând principalii competitori din clasa.

 Potrivit CAP, clienţii din Marea Britanie, care au optat pentru noul Hyundai i10, vor beneficia de cea mai crescută valoare reziduală. Dupa trei ani şi 30.000 kilometri, noua generaţie i10, versiunea de 1.0 litri, va înregistra 49, 8% din preţul iniţial – o creştere semnificativă faţă de modelul anterior – 38, 9%. Cel mai bun punctaj a fost obţinut de motorizarea de 1.0 litri, nivel de echipare mediu – 50, 3%, dar şi de motorizarea de 1, 2 litri Premium – 50%.

De asemenea, în Franţa, noua generaţie i10 înregistrează o valoare reziduală crescută, comparativ cu principalii competitori. Un raport realizat de către celebra publicaţie „L’Argus” demonstrează că după trei ani şi 30.000 de kilometri, i10 va păstra 47, 1% din preţul iniţial, surclasând mărci precum Chevrolet, Citroën, Fiat, Peugeot, Renault şi Toyota.

În Spania, datele companiei Eurotax Glass’s evidenţiază faptul că, după trei ani de la achiziţionare şi 30.000 de kilometri, noua generaţie i10 înregistrează 46%, cu 6% mai mult faţă de predecesorul său. Aceste rezultate poziţionează i10 peste majoritatea modelelor din clasa sa.

Potrivit datelor companiei Deutsche Automobil Treuhand (DAT), în Germania, după 36 de luni de la achiziţionare şi 30.000 kilometri, noua generaţie i10, 1, 0 litri Clasic, îşi va menţine 48, 6% din preţul iniţial, în timp ce versiunea de 1, 2 litri Style va înregistra 49, 3% în aceleaşi condiţii.

Raportul companiei Quattroruote, din Italia, demonstrează că noul i10, 1, 0 litri Style va valora 35, 2% din preţul iniţial, după 36 de luni de la achiziţionare şi 30.000 de kilometri, o creştere cu 6% faţă de modelul anterior.

Costurile de mentenanţă competitive ale noii generaţii sunt susţinute şi de tipurile de asigurări. Compania Thatcham Research din Marea Britanie a poziţionat modelul i10, 1, 0 litri în prima grupă de asigurări, în timp ce Asociaţia Germană de Asigurări (GDV – Gesamtverband der Deutschen Versicherungswirtschaft) a încadrat modelul în grupa 12, depăşind principalii competitori din segmentul său, printre care se află Citroën, Peugeot şi Renault.

Allan Rushforth, Vicepreşedinte Senior şi COO al Hyundai Motor Europa, a declarat: “Creşterea valorii reziduale a noii generaţii i10 în Europa reprezintă angajamentul Hyundai faţă de această regiune, dar şi faţă de calitatea gamei de modele. Hyundai i10 dispune de costuri de mentenanţă reduse, de un stil dinamic şi calitate europeană. Atât preţul de achiziţie, cât şi caracteristici precum nivelul ridicat de confort şi dotările elegante, specifice claselor superioare, transformă i10 în alegerea ideală pentru clienţi.”

Ţara

Model

12 luni/
10.000 km

24 luni/
20.000 km

36 luni/
30.000 km

48 luni/
40.000 km

60 luni/
50.000 km

Germania

1.0 Classic

60, 3%

54, 2%

48, 6%

43, 3%

38, 6%

1.2 Style

61, 0%

54, 9%

49, 3%

44, 1%

39, 3%

Marea Britanie

1.0 S

74, 8%

61, 2%

49, 8%

41, 6%

38, 9%

1.2 Premium

75, 7%

61, 8%

50, 0%

42, 1%

39, 5%

Italia

1.0 Classic

52, 0%

41, 8%

33, 3%

26, 2%

20, 4%

1.2 Style

54, 2%

44, 0%

35, 5%

28, 4%

22, 6%

Franţa

1.0 Evidence

58, 9%

55, 5%

47, 1%

38, 9%

31, 9%

1.2 Sensation

58, 3%

54, 7%

46, 3%

37, 9%

30, 9%

Spania

1.0 Tecno

59, 0%

52, 0%

46, 0%

41, 0%

35, 0%

1.2 AT Tecno

57.0%

50, 0%

44, 0%

39, 0%

40, 0%

 


Publicitate

Postaţi un comentariu