Vânzările Farmec, cu 16% mai mari

În primele 6 luni ale anului, cunoscutul producător clujean de produse cosmetice, Farmec a înregistrat vânzări în creştere cu 16% față de aceeași perioadă a anului trecut. Cifrele arată că tendinţa de creştere a vânzărilor s-a menţinut constant în acest an. Şi în primul trimestru din 2013, Farmec Cluj-Napoca și-a majorat vânzările cu 9% față primul trimestru al anului 2012.

„Performanțele foarte bune ale vânzărilor Farmec reprezintă rezultatul investițiilor constante în îmbunătățirea și dezvoltarea portofoliului nostru de produse. Astfel, în prima jumătate a acestui an, am prezentat consumatorilor noștri gama Farmec Natural și am extins gama Gerovital Plant Tratament. În același timp, ne-am bucurat să-i surprindem plăcut prin modernizarea celor două game de produse de curăţenie – Nufăr și Triumf. Iar vedetele perioadei de vară sunt, fără îndoială, produsele depilatoare și cele de protecție solară”, , a afirmat Mircea Turdean, director general al Farmec Cluj-Napoca.

Potrivit calculelor realizate de companie pe baza rapoartelor Nielsen pentru categoria Produse Depilatoare, perioada ianuarie – decembrie 2012, în total piaţă din România, produsele depilatoare Farmec sunt cele mai vândute produse de acest tip din România (ca volum).

„În următoarea perioadă vom continua să investim în modernizarea laboratoarelor noastre și în cercetare, astfel încât să putem răspunde, la cel mai înalt nivel, cerințelor consumatorilor noștri ”, a mai adăugat Mircea Turdean.


Publicitate

Postaţi un comentariu