Walking Month 2016. Record de înscrieri la concursul caritabil organizat pentru copiii care nu pot umbla

Peste 1.400 de persoane s-au înscris în competiția Walking Month 2016. În perioada 12 septembrie – 11 octombrie 2016, acestea vor concura în echipe cu câte patru membri, încercând să facă un număr cât mai mare de pași pe jos, fără nici un mijloc de transport, în timpul activităților curente de zi cu zi. În acest fel, campania îi încurajează pe participanți să adopte un stil de viață activ; timp de o lună, ei deprind un obicei zilnic, care poate continua și după finalul concursului, în beneficiul formei fizice și a sănătății fiecăruia.

„Le mulțumim celor 1.418 oameni care au decis să își lase mașinile acasă exact în perioada anului cu cel mai aglomerat trafic auto din oraș. În plus, datorită implicării lor în Walking Month, putem asigura fonduri pentru terapia a 10 copii care nu pot să umble fără ajutor, înscriși în programul Grădiniței Specială Malteză. Scopul nostru este să le oferim acestor copii toate șansele de care au nevoie pentru recuperare și pentru a avea o viață independentă”, spune Andreea Misarăș, coordonatoarea proiectului din partea companiei organizatoare, Betfair Romania Development.

Doamnele, la putere

Doamnele sunt cele care au răspuns cel mai ușor invitației de a adopta un stil de viață sănătos: din totalul participanților, 855 sunt femei. Domeniile de activitate ale participanților sunt extrem de diverse – chiar dacă aproape jumătate din cei înscriși lucrează în domeniul IT, vor concura la Walking Month ingineri, avocați, psihologi, bucătari, hairstylists, jurnaliști, fotografi, specialiști în resurse umane, economiști, elevi și studenți.

Deși concursul este organizat la Cluj, printre cei înscriși sunt și persoane din Sibiu, București și Iași, dar și participanți din afara României, din țări precum Anglia, Irlanda și Portugalia.

Toate taxele de înscriere plătite de cei 1.400 de participanți sunt donate în proporție de 100% pentru a acoperi costurile cu terapia a 10 copii cu dizabilități neuromotorii, cu vârste cuprinse între 4 și 8 ani din cadrul Grădiniței Malteze.  Pe lângă programul obișnuit al unei grădinițe, ei beneficiază de servicii și tratamente de specialitate, precum kinetoterapia sau logopedia, pentru a avea o șansă la o viață independentă.

„Prin Walking Month, copiii noștri vor începe anul școlar știind că toate aceste costuri sunt acoperite, datorită implicării unor oameni generoși, care înțeleg cât de important este să ajuți”, spune Mirela Codreanu, directoarea Grădiniței Speciale Malteze.

Toți cei care vor să susțină terapia copiilor pot continua să doneze pe site-ul WalkingMonth.ro și în timpul competiției, astfel încât suma totală oferită de participanți în acest an va fi anunțată la finalul campaniei, în luna octombrie.

Walking Month a început ca o competiție internă în echipa Betfair Romania Development, iar în 2015 a avut loc prima ediție publică, în care întreaga comunitate clujeană a putut participa. Anul trecut, campania a reunit 560 de participanți, care au făcut împreună peste 172 de milioane de pași. Suma strânsă în 2015 a fost de 42.236 de lei, donați pentru echiparea secției de Terapie Intensivă a Spitalului Clinic de Urgență pentru Copii din Cluj.

Walking Month

Conceptul concursului Walking Month este unul simplu: echipe de patru persoane concurează, timp de o lună, încercând să meargă cât mai mult pe jos în timpul activităților cotidiene, pentru a câștiga premiile oferite de organizatori și parteneri. Taxele de înscriere în concurs sunt donate, în proporție de 100%, către Grădinița Specială Malteză din Cluj‑Napoca, care va folosi fondurile pentru a asigura terapia de care au nevoie copiii cu dizabilități neuromotorii. Proiectul Walking Month a fost inițiat de Betfair Romania Development.

Premii

Echipele de patru persoane care vor face cei mai mulți pași vor câștiga premii din partea organizatorilor, Betfair Romania Development, și a partenerilor Walking Month: primele abonamente la festivalul Electric Castle 2017, abonamente la centrul de fitness și spa Salute Per Aqua din cadrul City Plaza, zile de aventură în natură alături de Outdoor4U, echipamente sportive oferite de magazinul online SportAddict.ro, dar și cafea din partea „Let’s coffee”. În plus, prin simpla participare în concurs, toate persoanele înscrise vor beneficia de reduceri de 20% în magazinul online SportAddict.ro, în perioada competiției.

Citiți și: Walking Month 2016. Clujenii umblă pe jos pentru a ajuta copiii care nu pot să pășească

Peste 170 de milioane de pași, la prima ediție a programului Walking Month


Publicitate

Postaţi un comentariu