Vânzările Farmec au crescut cu peste 6%

Compania Farmec a înregistrat o creștere cu peste 6% a cifrei de afaceri în prima jumătate a anului 2014, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. Astfel, în primele 6 luni ale acestui an societatea a realizat o cifră de afaceri de 75, 2 milioane de lei, în creștere cu 6, 13% față de aceeași perioadă a anului trecut, când s-au realizat 70, 8 milioane de lei.

Rezultatele constant favorabile obținute de Farmec se datorează atât interesului nostru permanent de a le oferi consumatorilor noi produse și servicii de cea mai bună calitate, precum și strategiei de consolidare a rețelei de parteneri de distribuție. Investim constat în cele mai noi tehnologii și acordăm o atenție deosebită formulărilor produselor, dar și modalității de prezentare a acestora”, a spus Mircea Turdean, director general Farmec.

Potrivit reprezentanţilor companiei, în acest an bugetul de investiții se ridică la 10, 7 milioane de lei. Din această sumă 6, 8 milioane de lei sunt direcționate către lucrări de retehnologizare, care includ linii de umplere pentru produsele cosmetice şi produsele de întreţinere şi curăţare a locuinţei, două malaxoare, o linie pentru secţia de mase plastice, precum și alte tehnologii performante. Totodată, în cursul acestui an se implementează un proces de modernizare a laboratoarelor de control al calității.

Vânzările înregistrate în prima jumătate a anului au fost impulsionate în mare măsură de lansarea unor noi produse sau extinderea unor game de succes în rândul consumatorilor. Astfel, în perioada februarie – iunie, au avut loc extinderea gamelor de produse de curățenie Nufăr și Triumf, lansarea produselor noi de depilare pe bază de ceară albă și argan, extinderea gamei Farmec Natural, lansarea colecției de vară a lacurilor de unghii Farmec Collection, precum și îmbogățirea gamei de oje Farmec Ultrarezistent și lansarea gamei ArganPlus, destinată exclusiv îngrijirii părului. În plus, pe plan local, Farmec a investit în diversificarea serviciilor oferite în cadrul Centrului de Frumusețe din Cluj-Napoca, prin deschiderea unui salon de cosmetică, unde vizitatorii pot beneficia de tratamente de ultimă generație.

Noutățile planificate pentru anul 2014 includ lansarea gamei complete de produse de îngrijire pentru bărbați, Gerovital H3 MEN, precum și pătrunderea pe segmente noi de piață prin lansarea de game ample, la cele mai înalte standarde de calitate.

Distribuie:

Postaţi un comentariu