Judeţul Cluj s-a promovat la Târgul de turism de la Paris

Judeţul Cluj a fost reprezentat zilele trecute prin intermediul Centrului Naţional de Informare şi Promovare Turistică (CNIPT) Cluj la cea de-a 42-a ediţie a Salonului Mondial de Turism de la Paris.

Este vorba despre une eveniment de anvergură, găzduit de unul dintre pavilioanele Parcului Expoziţional de la Paris – Porte de Versailles. Derulată pe parcursul a patru zile, între 16 şi 19 martie această manifestare, considerată a fi cel mai important târg internaţional de turism din Franţa, a prezentat publicului prezent principalele destinaţii mondiale printr-o serie de abordări tematice privitoare la cultura şi patrimoniul turistic în context global.

CNIPT Cluj a participat la acest eveniment cu un desk în cadrul căruia au fost prezentate obiective, trasee şi atracţii turistice din judeţul Cluj, principalele evenimente cultural-artistice care se desfăşoară pe parcursul anului 2017, precum şi instrumentele digitale şi modalităţile online prin care poate fi accesată oferta turistică a judeţului de către publicul internaţional. Totodată, potenţialii vizitatori, de toate vârstele, au fost invitaţi, într-un mod personalizat, să ia parte la o activitate inedită şi care a constat în oferirea de mărţişoare, iniţiativă ce a generat reacţii extrem de pozitive din partea acestora. În acest context, vizitatorilor standului le-a fost prezentată semnificaţia acestor simboluri tradiţionale româneşti ale primăverii.

,,Prezenţa la acest renumit salon mondial de profil din capitala Franţei a reprezentat o excelentă oportunitate de a promova Clujul ca destinaţie trusitică, cu tot ceea ce are el mai reprezentativ. În acelaşi timp, a fost o foarte bună ocazie pentru a interacţiona cu potenţiali turişti francezi şi de alte naţionalităţi  precum şi cu reprezentanţi ai unor renumiţi operatori internaţionali de turism, în încercarea de a-i convinge să ne viziteze judeţul”, a declarat preşedintele Consiliului Judeţean Cluj.

România a participat în acest an ca ţară invitată de onoare cu un stand de 100 de metri pătraţi, în perimetrul căruia, alături de Ministerul Turismului, 22 de expozanţi, printre care agenţii româneşti, consilii judeţene, primării şi asociaţii de promovare şi-au prezentat oferta turistică. Vizitatorii standului naţional au putut asista şi lua parte la diversele activităţi specifice de promovare a unicităţii tradiţionale şi turistice a României care au integrat programe foclorice şi momente muzicale, horă românească, degustări de produse tradiţionale, ateliere de lucru cu meşteri populari, expoziţii de ii şi de fotografie, prezentarea portului popular românesc sau derulare de colaje cu imagini din România.


Publicitate

Postaţi un comentariu