InfoTrafic la Swimathon Cluj 2016

foto:swimathon.infotrafic.biz/

Echipa InfoTrafic s-a implicat pentru a şasea oară în evenimentul de strângere de fonduri organizat de Fundaţia Comunitară Cluj (FCC) – Swimathon. Reprezentantul InfoTrafic „la apă” a fost şi în acest Dan Chiuzbăian, managerul QSound Soft, care a reuşit să înoate într-o oră 53 de lungimi de bazin olimpic.

Până acum, echipa InfoTrafic a reuşit să mobilizeze 6.235 de lei, din cei 8.000 de lei necesari proiectului. Banii strânşi în urma campaniei InfoTrafic vor fi transformaţi într-o bursă acordată de FCC unui copil cu rezultate bune la şcoală, dar cu o situaţie materială modestă. Campania de strângere de fonduri continuă – oricine poate dona, iar donaţiile sunt deductibile fiscal din impozitul pe profit.

Obiectivul erchipei este să strângă 8.000 de lei, pentru ca Roxana T., o adolescentă cu rezultate foarte bune la şcoală, care provine dintr-o familie modestă, să îşi poată continua studiile fără griji materiale. Povestea Roxanei, pe larg și mai multe detalii despre campanie puteţi găsi pe site-ul swimathon.infotrafic.biz.

Cea de-a opta ediţie Swimathon a avut loc sâmbătă, 2 iulie 2016, la Complexul de Nataţie “Universitas” al Universităţii “Babeş-Bolyai”. Înotătorii intraţi în cursa Swimathon Cluj 2016 pentru cele 15 proiecte înscrise au parcurs împreună 1.321 de lungimi de bazin, echivalentul a 66 de kilometri. Mai mult de 500 de susţinători au contribuit la mobilizarea a peste 100.000 de lei.

Organizat de Fundaţia Comunitară Cluj, evenimentul dedicat strângerii de fonduri pentru cauzele comunităţii a atras peste 1.000 de participanţi într-o singură zi – înotători, prieteni, susţinători şi spectatori.

Campania de strângere de fonduri continuă până în data de 1 august, urmând ca în septembrie să fie acordate finanţările pentru proiectele participante, în funcţie de sumele strânse.


Publicitate

Postaţi un comentariu