„Urna Călătoare”, strânge fonduri pentru centrele de zi ale FRCCF

„Urna Călătoare” este o campanie care se adresează organizaţiilor publice sau private dispuse să găzduiască urna de donaţii a Fundaţiei Române pentru Copii, Comunitate şi Familie (FRCCF), timp de cel puţin o săptămână. Durata de desfăşurare a campaniei este de șapte luni, timp în care companiile sunt încurajate să-şi implice angajaţii în activităţi de responsabilitate socială.

Citiți și: 50% dintre elevii care frecventează centrele FRCCF au obţinut rezultate mai bune la învăţătură

„Această campanie este gândită pentru a fi uşor reproductibilă, Urna Călătoare fiind, de fapt, un intermediar între dumneavoastră şi asigurarea serviciilor de asistenţă socială integrată oferite de FRCCF, astfel că nu ne rămâne decât să te invităm să devii un susţinător oficial de vise. Cei interesaţi să preia urna, sunt rugaţi să mă contacteze pe mail, adela.lazar@frccf.org.ro, sau la telefon 0725.588.059” spune Adela Lazăr, fundraiser FRCCF.

Fundaţia Română pentru Copii, Comunitate şi Familie se îngrijeşte de nevoia de educaţie a unui număr de 150 de copii proveniţi din medii vulnerabile şi cu risc de părăsire timpurie a şcolii, oferindu-le sprijin la teme, meditaţii la limba română şi matematică, învăţându-i să înveţe şi să-şi schimbe, astfel, viitorul.

Citiți și: FRCCF le-a arătat copiilor că „școala este cool” prin intermediul programelor desfășurate în 2014

Activităţile educaţionale din cele patru centre de zi sunt finanţate în cadrul proiectului “Educaţia de calitate este pentru toţi!”. Pentru asigurarea hranei zilnice a copiilor, FRCCF a iniţiat o serie de campanii de strângere de fonduri, menite să atragă resurse financiare din comunitate.

Până acum, Urna Călătoare a poposit la Gameloft Cluj, Răzvănărie şi Oranjerie.

Proiectul „Educaţia de calitate este pentru toţi” este finanţat prin granturile SEE 2009-2014, în cadrul Fondului ONG în România. Valoarea grantului este de 249.975, 00 euro.

Citiți și: Reportaj. „Nici cerșetor nu te poți face fără școală!”


Publicitate

Postaţi un comentariu