Direcţia Judeţeană de Evidenţă a Persoanelor Cluj anunţă persoanele cu drept de vot, interesate de obţinerea documentelor de identitate că, în perioada 05.12.2016 – 11.12.2016, în scopul asigurării condiţiilor necesare desfăşurării optime a procesului electoral din data de 11.12.2016, dar şi a prevederilor , , Planului general de măsuri în domeniul ordinii şi siguranţei publice, privind organizarea şi desfăşurării alegerilor pentru Camera Deputaţilor şi Senat”, din anul 2016, programul de lucru cu publicul va fi următorul:
- Luni, 05.12.2016, între orele 08.00 – 16.00;
- Marţi, 06.12.2016, între orele 08.00 – 18.30;
- Miercuri, 07.12.2016, între orele 08.00 – 16.00;
- Joi, 08.12.2016, între orele 08.00 – 16.00;
- Vineri, 09.12.2016, între orele 08.00 – 13.30;
- Sâmbătă, 10.12.2016, între orele 08.00 – 16.00;
- Duminică, 11.12.2016, între orele 07.00 – 21.00.