Cum a fost în campanie. Ce spun liderii formaţiunilor politice

Marius Nicoară, mândru de campania în online a PNL Cluj

Marius Nicoară, candidatul PNL Cluj pentru un mandat în Senatul României, spune că este mulțumit și mândru de campania electorală făcută de el și colegii săi pe raza județului Cluj, el explicând ca liberalii s-au diferențiat de ceilalți competitori din campania electorală prin modalitatea de abordare din mediul online.

Marius Nicoară (foto: stânga)

Marius Nicoară (foto: stânga)

„Din punctul meu de vedere, am avut o campanie dusă bine. Pe online am fost de departe cei mai buni. Am fost foarte prezenți și în fiecre săptămână am schimbat temele de discuție. Am mers pe teme de educație, teme de învățământ sau sănătate și am prezentat și soluțiile, nu doar critcile și delcarațiile belicoase. Am avut o campanie constructivă, spun eu”, a explică Marius Nicoară.

Acesta a explicat pentru Transilvania Reporter că PNL Cluj a avut echipe numeroase atât în Cluj-Napoca, cât și în celelalte municipii din Județ, dar mai ales în comunele din zonă. De asemenea, liberalii au beneficiat și de aportul a sute de voluntari

„În toate orașele au fot echipe, au fost echipe care s-au mișcat în toate comunele. Toți colegii mei s-au mișcat și îi felicit pentru efortul făcut până acum. S-a simțit că la Cluj, PNL este un aprtid bine organizat, un partid puternic și cu oameni valoroși. Am avut foarte multe echipe în județ. Canddiații atât cei de pe locurile eligibile cât și cei de pe locurile marginale, au fost prezenți în fiecare comună. În funcție de mărimea prașului au fost câte două trei echipe. Am avut și foarte mulți voluntari. La nivelul municipiului Cluj-Napoca am avut cel puțin 80 de voluntari, la Câmpia Turzii am avut cel puțin 40 și la Dej tot cam ca la Cluj a fost”, a mai spus candidatul liberal.

El a explicat că având în vedere rundele anterioare de alegeri, pentru scrutinul din 11 decembrie, PNL mizează pe faptul că, la nivelul județului Cluj, după numărarea voturilor exprimate „cu redistribuire, vom sări de 40%”.

PSD are ziar de campanie

I-am întrebat şi pe liderii formaţiunilor clujene, mulţi dintre ei candidaţi la alegeri, cum a decurs campania electorală, ce au făcut efectiv în campanie, ce le-au spus oamenii şi ce aşteaptă de la alegerile de duminică.

Horia Nasra (PSD):

horia-nastra

Horia Nasra (PSD)

„În principal, am prezentat programul de guvernare în toate localităţile judeţului Cluj. Avem un ziar de campanie şi fluturaşi specifici campaniei electorale, pe care i-am distribuit clujenilor şi am avut întâlniri aproape în toate localităţile cu membrii noştri şi cu simpatizanţi ai PSD, cărora le-am prezentat programul, iar ei, la  rândul lor, au transmis mai departe măsurile noastre economice şi propunerile pe care le avem pentru români. Am organizat întâlniri în general în spaţii publice şi am avut şi întâlniri private. Noi am făcut o campanie pozitivă în care am încercat să le explicăm tuturor care sunt propunerile noastre concrete, măsurile economice, sociale, pentru categorii profesionale, pentru profesori, pentru medici.

Mai mult ca niciodată, oamenii au fost plăcut surprinşi că nu am făcut o campanie negativă şi că nu am fost adepţii unui ping-pong inutil politic. Ne-am axat pe programul de guvernare, fiindcă, până la urmă, pe oameni îi interesează câţi bani au a doua zi ca să-şi plătească facturile şi să se întreţină în viaţa de zi cu zi, nu să asculte certurile politicienilor.

Din vară, PSD are un trend ascendent, de la alegerile locale, unde am obţinut două municipii în plus şi zece comune şi eu cred că în următoarea perioadă veţi vedea că rezultatele vor fi cel puţin la fel de bune şi cred că o să obţinem un scor bun. Cred că vom obţine în jur de 30% în judeţ”.

Campanie din uşă în uşă

Csoma Botond (UDMR):

csoma_b

Csoma Botond (UDMR)

„Campania a decurs bine, am fost în foarte multe locuri, atât în mediul rural, cât şi în urban. Activitatea principală a fost door to door, ne-am întâlnit cu foarte mulţi oameni şi am încercat să transmitem mesajul pe care îl avem şi sperăm ca în 11 decembrie cât mai mulţi cetăţeni să se prezinte la  vot. Am fost şi acasă la oameni, ne-am întâlnit şi în locuri publice. În Cluj ne-am întâlnit mai mult pe stradă, dar şi în Cluj am făcut door to door, am sunat la uşă şi dacă ne-au lăsat să intrăm, am intrat. Am discutat, am schimbat două vorbe. La ţară, în foarte multe locuri am fost la oameni acasă, în gospodărie, în curte, în casă. Am dat pliante, am avut şi un ziar de campanie şi acum, pe ultima săptămână, avem încă un ziar de campanie. În general, feedback-ul a fost bun, în două cazuri au spus că nu mai au încredere în politicieni şi că nu se vor prezenta la vot. Au fost două astfel de cazuri, unul în mediul urban şi unul la ţară. Dar, în general, oamenii au fost primitori, n-am avut feedback-uri negative.

Noi sperăm că vom obţine doi deputaţi şi un senator”.

 Citiţi şi: Elek Levente, preşedinte USR Cluj: „Sperăm să obţinem cu 5% peste media naţională

Distribuie:

Postaţi un comentariu