Campanie inedită: un clujean vrea să îl convingă pe Mark Zuckerberg să își dea „Cărțile pe față”

Victor Miron, inițiatorul Campaniei „Cărțile pe Față” dorește să îl convingă pe Mark Zuckerberg, fondatorul rețelei de socializare Facebook, să se alăture campaniei ce a luat naștere în mijlocul Transilvaniei și care s-a extins rapid la nivel național. Și unde  ar putea face acest lucru mai bine decât pe Facebook? Victor a înregistrat un mesaj video adresat tânărului american, a creat un eveniment pentru această „provocare” „BookFace pe FaceBook – Îl convingem pe Mark Zuckergberg să își dea Cărțile pe față” și speră ca tot mai multe persoane să i se alăture în acest demers.

„Vrem să îl convingem pe Mark Zuckerberg să facă Bookface pe Facebook, să își schimbe poza de profil de pe pagina lui de Facebook cu una în care are o carte pe față”, explică Victor.

 Mark Zuckerberg și-a propus ca în acest an să citească o carte la două săptămâni, dedicând o pagină cărților pe care le citește. Pagina se numește A Year of Books. Clujeanul îi roagă pe cei care doresc să îl ajute să posteze mesajul său video pe peretele paginii respective, astfel încât fondatorul celei mai mari rețele de socializare să nu ignore mesajul, conform principiului „unde-s mulți, puterea crește”.Mai multe despre campania Cărțile pe Față, poți citi aici.
Primele mesaje au început să sosească pe pagina americanului.

Primele mesaje au început să sosească pe pagina americanuluMark a început să primească deja primele mesaje din partea celor care susțin campania.

Distribuie:

Postaţi un comentariu