68 la sută dintre români cred că SRI este performant

Institutul Român pentru Evaluare și Strategie – IRES a demarat în primăvara anului 2014 împreună cu o importantă companie de strategie media și comunicare un proiect de anvergură care presupune o serie de cercetări pe tema brandului și prestigiului instituțional al instituțiilor de securitate națională.

În cadrul cercetării au fost abordate dimensiuni generale legate de notorietate, încredere, prestigiu, comunicare, performanță și vulnerabilitatea la riscuri, evaluate atât prin indicatori emoționali, cât și prin indicatori de percepție, pentru a construi astfel o imagine cuprinzătoare a brandului instituțional.

Rezultatele cercetării sunt ulterior prelucrate pentru a construi un indice de prestigiu care cuprinde elemente măsurabile ale celor șase dimensiuni enumerate.

Prima cercetare din serie vizează imaginea Serviciului Român de Informații – SRI, urmând ca seria de cercetări să continue cu instituții precum Poliția, SIE, Armata, Justiția și altele.

Printre cele mai interesante concluzii ale sondajului se numără faptul că 68 la sută dintre participanții la studiu consideră în mare măsură sau în foarte mare măsură că SRI este o instituție performantă sau că 50 la sută din populație are încredere mare sau foarte mare în acest serviciu de informații. Pe de altă parte, doar 39 de procente dintre cei chestionați consideră în mare măsură sau foarte mare măsură că SRI este o instituție transparentă. Mai multe rezultate ale cercetării, mai jos:

Distribuie:

Postaţi un comentariu