Banca Transilvania lansează campania Bank to School, un nou eveniment de shopping bancar (P)

Back to School devine Bank to School: Banca Transilvania dă startul unui nou eveniment de shopping bancar, Bank to School, care are loc în perioada 20 august – 30 septembrie, exclusiv online, prin accesarea siteului BT. Pe lângă o serie de reduceri şi beneficii pentru clienţi, campania are o componentă de implicare socială.

“Bank to School este cel mai nou concept al Băncii Transilvania, un brand ludic şi vesel, constuit în jurul ideii de Back to School, devenit Bank to School prin oferta BT şi prin contribuţia la susţinerea educaţiei” a declarat Sergiu Mircea, Director Marketing & Produse şi Segmente Retail, Banca Transilvania.

Din oferta Bank to School fac parte următoarele produse: creditul de nevoi personale, depozitele în lei, cardul BT personalizat cu poză, cardul de cumpărături STAR Forte şi KID Cont. KID Cont este un produs BT de economisire în lei sau în euro, cu acumulare şi capitalizare anuală a dobânzii, care oferă în cadrul acestei campanii cu următoarele beneficii: poate fi constituit indiferent de suma depusă la început; cashback de 1% în cont pentru tranzacţiile cu cardul de debit al băncii la anumiţi comercianţi; cashback în cont 10% din valoarea dobânzii plătite pentru creditul de nevoi personale şi alimentarea cu dobânda aferentă depozitelor clasice la termen, în lei. Din campanie fac parte şi comercianţi parteneri ai programului BT, STAR CARD.

Banca Transilvania face donaţii în bani către următoarele fundaţii: eMAG, Teach for Romania şi Ajungem Mari, pentru majoritatea produselor şi serviciilor accesate în cadrul ofertei Bank to School, respectiv pentru cumpărăturile achitate cu cardul BT la comercianţii parteneri STAR, parte din campania Bank to School. De asemenea, clienţii care aplică online pentru oferta Bank to School pot face personal donaţii către fundaţiile menţionate, folosind orice card bancar.

După Bank Friday, DragoBT şi Un Mai Muncitoresc, Bank to School este al patrulea eveniment de shopping bancar lansat de Banca Transilvania, concept în premieră pe piaţa bancară din România.


Publicitate

Postaţi un comentariu