Revistă dedicată Clujului, lansată la Fabrica de Pensule

Institute, The Magazine este un titlu premium care vorbeste despre comunicare.

Institute, THE magazine va lansa vineri, 2 septembrie, la Fabrica de Pensule, numărul 14 al publicației, număr dedicat în exclusivitate industriilor creative și poveștilor din Cluj. Lansarea va beneficia de un târg Pop Up Store în deschidere, în cadrul căruia vor fi prezenți cei mai simpatici designeri și business-uri locale.

În cadrul evenimentului veți putea descoperi scena artistică de pe malul Someșului, veți afla mai multe despre cele mai importante festivaluri și evenimente de aici, veți identifica doctoriile aplicate șpațiului urban și cele mai interesante comunități creative și poveștile lor”, transmit organizatorii.

Institute, The Magazine este un titlu premium care vorbeste despre comunicare, nu doar despre marketing și advertising, ci și despre branding, design și cultură. 

În revistă se găsesc materiale de opinie despre arte, advertising, comunicare, interviuri cu oameni de marketing cheie, povești de succes, studii de caz, analize ale unor fenomene, evenimente, festivaluri din industria de marketing și comunicare. Toate acestea sunt grupate în trei mari secțiuni: coffee time, lunch time și tea time.

Revista are patru apariții/an și este distribuită direct către 1.000 de stakeholderi ai industriei de marketing & comunicare, dar și din industrii colaterale. Este de asemenea disponibilă în magazine/restaurante premium din București.


Publicitate

Postaţi un comentariu