Private Banking premiat la Banca Transilvania

„Casa Albă” va deveni un centru de Privat Banking al Băncii Transilvania

Serviciile de Private Banking ale Băncii Transilvania se clasează pe primul loc în România la categoria „Relationship Management”, conform rezultatelor Studiului Pieţei Private de Banking 2013, realizat de revista Euromoney (www.euromoney.com). Este al doilea an în care Banca Transilvania, prin Divizia Private Banking, ocupă prima poziţie la această categorie, o clasare similară fiind înregistrată de BT în anul 2011, se arată într-un comunicat de presă al Băncii Transilvania.

Topul Euromoney este unul cu tradiţie, apărând pe piaţă de peste un deceniu. Are la bază studii calitative şi cantitative ale pieţei de Private Banking, acoperind peste 35 de categorii de produse şi servicii la nivel global şi regional, din peste 70 de ţări. Clasamentul este realizat anual, în funcţie de rezultatele unui sondaj de opinie, la care participă reprezentanţi cu expertiză în industria de profil, cât şi în funcţie de informaţiile furnizate de către banci privind activele administrate, profitabilitatea, serviciile oferite clienţilor de Private Banking etc.

Fondata în anul 1969, Euromoney este una dintre cele mai prestigioase publicaţii lunare din lume, axată pe domeniul bancar, financiar şi de pieţe de capital. Realizată în Marea Britanie, aceasta este recunoscută – pe lângă analizele lunare specifice – datorită studiilor şi clasamentellor de profil, precum şi datorită premiilor acordate.

În prezent, peste 2.500 de clienţi Private Banking lucrează cu Banca Transilvania. Prin Divizia de Private Banking, banca gestionează active de peste 480 milioane de euro. În accepţiunea BT, clienţii Private Banking sunt persoanele care au în conturi sume de peste 100.000 euro – sau echivalent – pentru o perioadă de cel puţin 3 luni consecutive. Din această categorie fac parte şi clienţii care investesc sume semnificative în subsidiarele Grupului Financiar Banca Transilvania – cum sunt BT Asset Management sau BT Securities, dar şi clienţi posesori de carduri premium. Banca Transilvania şi-a propus, pentru acest an o creştere de 10%, atât ca număr de clienţi de Private Banking, cât şi ca volum de resurse.

Recent,  Banca Transilvania a achiziționat fostul hotel Casa Alba, pe care intenționează să îl transforme în sediu pentru serviciile de Private Banking.


Publicitate

Postaţi un comentariu