Despre performanța în vânzări în sectorul FMCG la Cluj Sales Conference (P)

“Libertatea de mişcare şi posibilitatea de a-şi pune în acţiune spiritul întreprinzător, perspectivele de carieră, nivelul de impact pe care îl poate avea în cadrul companiei, suportul pe care îl poate primi (planuri de dezvoltare), accesul la un networking internaţional vor conta cel puţin la fel de mult ca şi salariul pentru un talent în vânzări”, susţine Roxana Tisăianu, Director Comercial România şi Director de Dezvoltare Moldova şi Ţările Adriatice Danone.
Roxana Tisăianu este speaker în cadrul primei ediţii a conferinţei de vânzări Cluj Sales Conference. Pentru că în domeniul vânzărilor contează calitatea oamenilor care fac sales şi determinarea lor spre a avea rezultate, în cadrul evenimentului, Roxana va vorbi despre “Recrutarea de talente în vânzări. Cum poţi să formezi o excelentă echipă de vânzări”. În acest sens, Roxana susţine: “ Sunt sigură că pentru un om de vânzări, pragmatic din fire, partea financiară este foarte importantă când alege să lucreze pentru o anumită companie. Totuşi, dacă vorbim despre „talente”, nu va fi singurul aspect care va conta. Salariul motivează pe termen scurt, pe termen mediu – lung devine factor de igienă.”
Roxana Tisaianu - Danone
Roxana susţine că, deşi compania pe care o reprezintă este un brand puternic, în continuare “Procesul de recrutare în vânzări în FMCG nu este unul simplu. În functie de rolul căutat, competenţele sunt complexe şi de multe ori din zone foarte diferite – ai vrea o persoană orientată pe rezultate, rapidă şi de acţiune, disciplinată şi, în acelaşi timp, cu spirit analitic, deschisă şi capabilă să se conecteze cu uşurinţă cu oameni de orice nivel. Sigur că mixul acesta nu este uşor de găsit. Cu atât mai mult dacă recrutezi în perspectiva unui traseu de carieră, nu doar pentru jobul pe care-l oferi astăzi.”
„Îi invit să vină deschişi şi curioşi, să caute în toate prezentările şi discuţiile de acolo o oportunitate de a învăţa ceva şi de a se dezvolta.Sunt convinsă că va fi o experienţă care ne va fi de folos tuturor.” Este mesajul managerului de comercial pe România al Danone pentru cei care vor să participe la Cluj Sales Conference.
Alături de Roxana Tisăianu la Cluj Sales Conference vor mai participa manageri de vânzări ai unor companii de top din România precum: Toyota, Orange, The Markers, Avon, NN, Cristim, Ymens şi nu numai.

Invitatul internaţional al acestei ediţii este Tony Morris, unul dintre cei mai apreciaţi specialişti în vânzări din Marea Britanie şi care este cunoscut a fi “doctorul vânzărilor”. Tony Morris are peste 18 ani experienţă în vânzări, atât în mediile business to business, cât şi în business-client. El a instruit şi a fost coach pentru peste 3000 de specialişti în vânzări, manageri de vânzări şi directori.

Cluj Sales Conference se va desfăşura, în 14-15 mai 2015, la Hotel Golden Tulip Ana Dome din Cluj Napoca.
Mai multe informaţii despre aceste eveniment puteţi afla de pe site-ul conferinţei: www.clujsales.ro

Evenimentul face parte din portofoliul Libero Events.

Distribuie:

Postaţi un comentariu