Transilvania Reporter se alătură PressHub Market

Lansarea platformei PressHUB Market, în centru, directorul FHR, Cristina Guseth | Foto: PressHub

Organizația Freedom House România (FHR), care coordonează rețeaua de media locale PressHub, a lansat zilele trecute „PressHub market” (presshubmarket.ro), o platformă concepută ca „magazin virtual” de publicitate în publicațiile locale. Potrivit FHR, aceste este prima inițiativă de felul său în Europa de Est.

„Pe rafturile online PressHub market se vor regăsi: bannere, advertoriale, proiecte editoriale. PressHub market se adresează atât clienților mici și mijlocii, cât și companiilor mari, ce doresc să susțină campanii de presă de amploare, cu mesaje de interes public. O altă sursă de finanțare o constituie programele de granturi naționale și internaționale în cadrul cărora am desfășurat deja campanii precum Bani Europeni sau Orașul uitat”, a explicat Cristina Guseth, directorul FHR România.

„PressHub market este o pârghie economică de care au nevoie publicațiile independente din rețeaua pressHUB”, a declarat Gabriel Baciu, co-fondator al publicației independente InRoman.ro

Proiectul pressHUB market este realizat în parteneriat cu Tree Works, o companie specializată în crearea de prezențe online și soluții web complexe, numărând peste 200 de proiecte realizate pentru clienți români și străini. Proiectul a fost finanțat de The Digital News Innovation Fund, parte a Google News Initiative.

Transilvania Reporter, partener cu FRH și în proiectul „Bani europeni” este una dintre publicațiile care iau parte și la pressHUB market.

Inițiativa reprezintă 27 de publicații independente din 18 județe. Deși publicațiile au audiență locală, se arată într-un comunicat de presă, grupul PressHub preia știrile de interes larg, difuzându-le la nivel național.

În cadrul rețelei au fost derulate deja până în octombrie 2019 patru mari proiecte editoriale.

Distribuie:

Postaţi un comentariu