Studenții clujeni se implică în amenajarea unei biblioteci în Căpuşu Mare

Foto: Dan Bodea

Studenţii Departamentului de Comunicare, Relaţii Publice şi Publicitate (DCRPP), din cadrul Facultăţii de Ştiinţe Politice, Administrative şi ale Comunicării, Universitatea Babeş-Bolyai, organizează a IV-a serie de campanii de responsabilitate socială sub titlul „Studenţii de la CRPP din cadrul FSPAC, UBB,  pentru comunitate”. Una dintre aceste campanii, „Prin cultură şi artă să ajutăm!”, are ca  obiectiv amenajarea unei biblioteci a unei şcoli din mediul rural, Şcoala Gimnazială Căpuşu Mare, care nu are suport financiar suficient pentru a îmbunătăţi fondul de carte, pentru facilitarea învăţării, cunoaşterii şi dezvoltării culturii generale a elevilor săi.

Pentru a putea strânge efectivul de cărţi, studenţii participanţi la acest curs vor implementa o serie de evenimente culturale menite să determine participanţii să doneze cel puţin o carte, nouă sau veche, dar în stare bună, cărţi ce pot fi utile elevilor claselor I-XII.

20 de campanii de responsabilitate socială

, , Proiectul a debutat în anul 2011 atunci când ne-am propus să realizăm în mod practic campanii de responsabilitate socială pe care să le realizeze studenţii participanţi la acest curs, cu scopul de a-i ajuta pe aceştia să materializeze în practică cele învăţate, dar şi cu scopul de a participa activ la viaţa comunitară şi de a veni în întâmpinarea şi soluţionarea unor neajunsuri sociale din mediul în care ne desfăşurăm activitatea. Proiectul „Studenţii de la CRPP din cadrul FSPAC, UBB, pentru comunitate”, a reunit până în prezent peste 20 de campanii de responsabilitate socială, pe diferite teme de interes social-comunitar”, a declarat lector. dr.  Veronica Ilieş, iniţiatoarea acestor programe.

Knowledge for knowledge

Evenimentul de lansare al campaniei va avea loc în cadrul FSPAC, joi, 26.11.2014, de la ora 17.00, sala T1, Clădirea FSPAC 2 (str. Minerilor nr. 85, Cladirea Topaz), în cadrul evenimentului „Knowledge for knowledge”, care îşi propune să ofere participanţilor cunoştinţe legate de tehnici de vânzare, marketing şi resurse umane, în schimbul cunoştinţelor pe care elevii Şcolii Gimnaziale din Căpuşul Mare le vor dobândi în urma lecturării cărţilor donate în cadrul evenimentului. Cei care vor oferi cunoştinţe din experienţa lor vor fi  Elena Căprar – specialist HR la JCI, Călin Biriş – director digital la Loopaa Marcom şi Horia Nes – specialist vânzări JCI.

Campania va continua mai multe zile, astfel că în perioada 26.11.2014 – 4.12.2014, în cadrul FSPAC, doritorii vor putea dona cel puţin o carte.


Publicitate

Postaţi un comentariu