Imaginea Clujului, promovată printr-un magazin online de suveniruri: I Love Cluj Shop

 

Lipsa unei oferte generoase de suveniruri creative și originale în Cluj, pentru turiștii care vizitează orașul sau pentru oamenii din partea locului, l-a determinat pe inițiatorul conceptului I love Cluj, Andrei Mutu, să deschidă un magazin online cu o colecție de cadouri sub brandul pe care l-a „crescut” încă din studenție. Prin lansarea acestui magazin online, Clujul ar putea deveni primul oraș din țară cu un brand de suveniruri care se ridică nivelului de prezentare întâlnit în marile orașe europene. Mai mult, inițiativa ar putea fi un exemplu de luat în considerare de către autorități,  în momentul alcătuirii strategiei de dezvoltare turistică a orașului.

Andrei Mutu

Andrei Mutu

Pasul a venit natural, după ce comunitatea I love Cluj s-a extins de la un an la altul, începând cu 2010 și după ce solicitările pentru produse care să poarte brandul îndrăgitei comunități, s-au înmulțit și ele. „Noi vindeam și până acum produse sub brandul I love Cluj în diferite magazine din oraș, însă am primit multe semnale de la oameni din alte orașe care își doreau suveniruri din Cluj, dar nu aveau acces la ele. Așa a venit ideea magazinului online într-o primă etapă, dar și după ce am constatat că nu există o ofertă de suveniruri în Cluj. În plus, ne-am gândit și la persoanele care își doresc produsele noastre, dar care din cauza programului încărcat de la birou nu reușeau să treacă prin magazine să le cumpere”, a precizat Andrei Mutu pentru Transilvania Reporter.

Astfel, pornind de la comunitatea de pe Facebook I love Cluj și de la un site propriu, aria de servicii a brandului I Love Cluj s-a extins cu magazinul online shop.ilovecluj.ro. Investiția în noul magazin online se ridică la peste 7000 de euro și include realizarea magazinului, asigurarea stocurilor, promovarea pe Facebook și administrarea lui. Banii au provenit din fondurile acumulate până în prezent din vânzarea produselor sub brandul I love Cluj, pe care Andrei a preferat să îi reinvestească în noul magazin online.

Magazinul își propune să promoveze artiștii locali și producătorii locali și intenționează să includă pe viitor produse de la câteva branduri foarte îndrăgite din Cluj. „Îmi doresc să oferim prin intermediul magazinului cât mai multe produse made in Cluj, realizate de producători individuali sau  și cu timpul să avem integrată în site și partea de blog unde să cuprindem poveștile celor care realizează produsele, a celor care le cumpără și astfel să îmbinăm partea de produse cu cea de conținut”, precizează Andrei, care cel mai mult își dorește ca acest magazin, împreună cu brandul I Love Cluj, să ocupe un loc preferențial în mintea clujenilor atunci când vine vorba de alegerea unui cadou.


Publicitate

Postaţi un comentariu