Tony Morris, „doctorul vânzărilor” vine, la Cluj, și ne spune toate secretele vânzării perfecte prin telefon de la (P)

„55% din comunicare este reprezentată de limbajul trupului. În astfel de situaţii în care faci vânzări prin call-center, nu poţi avea parte de un astfel de lux. Tocmai de aceea, cum te auzi devine crucial. Totul are legătură cu modul în care poţi să obţii atenţia unei persoane. E important să zâmbeşti la capătul liniei, pentru că oamenii pot auzi asta.”Este doar unul dintre sfaturile oferite de către Tony Morris, unul dintre cei mai apreciaţi specialişti în vânzări din Marea Britanie şi este cunoscut a fi „doctorul vânzărilor”, care este speaker în cadrul conferinţei de vânzări Cluj Sales Conference. Evenimentul se va desfăşura în perioada 14-15 mai 2015 la Hotel Golden Tulip Ana Dome.

Cine este Tony Morris? 

Tony Morris are peste 18 ani experienţă în vânzări, atât în mediile business to business, cât şi în business-client. El a instruit şi a fost coach pentru peste 3000 de specialişti în vânzări, manageri de vânzări şi directori. El este considerat a fi unul dintre principalii experţi în vânzări din Marea Britanie şi a reuşit să aibă rezultate foarte bune împreună cu clienţii săi. Trainingurile şi prezentările sale au reuşit să ducă la un alt nivel cariera oamenilor de vânzări. În plus, Tony a reuşit să obţină o Diplomă de Onoare în Business şi Marketing de la Universitatea Metropolitană din Manchester, iar acum călătoreşte în întreaga lume pentru a pregăti specialişti în sales.

El şi-a început cariera în cadrul Sitel, cel mai mare call centre de outsourcing, ca şi cosultant telesales acolo unde a fost implicat în vânzarea de utilităţi business to consumer. Timp de şase luni consecutive el a fost premiat ca omul de vânzări al lunii şi a fost apoi promovat într-un rol de trainer pentru a-i învăţa pe peste 100 de persoane cum să vândă la telefon.   Apoi Tony s-a mutat într-un mediu de vânzări business to business de soluţii de management pentru Capscan. În cei patru ani petrecuţi în cadrul Capscan, cea mai mare tranzacţie pe care a realizat-o a fost o comandă de 725, 000 de lire sterline într-un contract pe trei ani.

A ales apoi antreprenoriatul, unde împreună cu partenerul său, Tony a pus bazele Sales Doctor, ( www.wedosalestraining.com), în mai 2006, ajungând încă din primul an la 56 de clienţi şi continuă să crească de la un an la altul. În primii şapte ani a ajuns să acumuleze peste 300 de clienţi din 72 de domenii diferite, colaborând cu companii precum Oakley, Wren Kitchens & bedrooms, Polypipe şi mulţi alţii.

„Dacă vreţi să învăţaţi metode practice, reale tehnici de vânzare, atunci vă garantez că vă ajut să vindeţi mai mult. Aşa că, nu rataţi conferinţa!”  este mesajul lui Tony Morris pentru cei care îşi doresc să participe la prima conferinţă de vânzări din Transilvania.

Alături de Tony Morris la Cluj Sales Conference vor mai participa manageri de vânzări ai unor companii de top din România precum: Toyota,   Orange, Danone, The Markers, Avon, NN, Cristim, Ymens şi nu numai.

Mai multe informaţii despre aceste eveniment puteţi afla AICI.

Distribuie:

Postaţi un comentariu