Compania clujeană Life is Hard trece la o nouă etapă: se listează la bursă

Compania clujeană Life is Hard are o experiență de peste 10 ani în piața românească de software, cu multe produse și servicii dezvoltate pentru diverse domenii de activitate economică. Reprezentanții companiei au anunțat recent decizia de a lista compania la bursă.

Citiți și: Un nou premiu pentru clujenii de la LIFE IS HARD la European IT&Software Excellence Awards 2015

„Considerăm că am ajuns la vârsta adolescenței în afaceri și este timpul pentru maturizarea companiei noastre. Astfel am decis o schimbare strategică fundamentală a companiei prin listarea acesteia pe piața secundară, AERO, a BVB. Ne dorim această schimbare pentru a crește gradul de încredere al clienților și partenerilor noștri în companie și în capacitatea noastră de a îmbunătăți mereu serviciile prezente și de-a crea soluții ingenioase și în viitor. Ne dorim această schimbare vrând la rândul nostru să arătăm că avem încredere în viitorul producției de software autohton, și totodată avem încredere în piața financiară autohtonă. Ne dorim această schimbare pentru a atrage investiții din partea celor interesați de piața bursieră, într-un domeniu pe care-l înțelegem, îl stăpânim și îl putem exploata cu beneficii substanțiale pentru toți”, a transmis directorul general al companiei, Erik Barna.

Unul dintre produsele care s-au bucurat de succes pe piață este platforma 24 broker, platformă specializată pentru gestionarea activității în domeniul asigurărilor, folosită în momentul de față de peste 90 de firme de brokeraj în asigurări.

Citiți și: „Life is Hard” îți face viața mai ușoară

[stextbox id=”custom”]

În perioada 2012-2014 cifra de afaceri a societății a crescut în anul 2014 comparativ cu anul 2013 cu 2.544.405 lei, de la 1.440.888 lei în 2013 la 3.985.293 lei în 2014, marcând o creștere procentuală de 177%. Creșterea vânzărilor a fost determinată în principal de dublarea producției vândute care a ajuns la nivelul de 2.609.214 lei, dar și de creșterea semnificativă a veniturilor din vânzarea mărfurilor, de la 148.502 lei în 2013 la 1.376.079 lei în 2014.

Societatea a obținut profit din activitatea de expoatare în perioada 2012-2014, astfel:

– în anul 2012 profitul din activitatea de exploatare a fost în valoare de 10.367 lei, reprezentând 0, 8% din cifra de afaceri realizată de societate;

– în anul 2013 profitul din activitatea de exploatare a fost în valoare de 152.966 lei, reprezentând 10, 6% din cifra de afaceri realizată de societate;

– în anul 2014 profitul din activitatea de exploatare a fost în valoare de 879.298 lei, reprezentând 22, 1% din cifra de afaceri realizată de societate

Din analiza rezultatelor obținute pe primul semestru în perioada 2014-2015 cifra de afaceri a societății a înregistrat o diminuare cu 119.774 lei, de la 1.411.536 lei în 2014 la 1.291.762 lei în 2015, marcând o scădere procentuală de 8%. Scăderea vânzărilor este însă atenuată de creșterea semnificativă a profitului operațional de la 42.591 lei în 2014 la 408.069 lei în 2015 în principal pe fondul înregistrării la semestru a unei producții de imobilizări necorporale în curs de execuție în valoare de 737.460 lei. Pe măsura finalizării producției în curs de execuție și a recepționării producției, activele societății vor înregistra creșteri semnificative în perioada următoare.

[/stextbox]

Cu 10 ani experiență în dezvoltarea de aplicații pentru piața B2B și cinci ani de creștere accelerată a cifrei de afaceri, compania a decis să treacă recent printr-un proces de rebrading, ajungând la următorul mesaj „Life is hard. We make life easier by using technology as our tool. Work Soft”. Procesul de rebranding vine la scurt timp după ce KL Software a preluat controlul majoritar asupra Barandi Solutions LTD și a filialei locale a acesteia, o firmă de IT cu mare potențial de dezvoltare. Deținută de tânărul antreprenor Andrei Barabaș, compania Barandi Solutions LTD a avut în 2013 o cifră de afaceri de 250.000 de dolari, un sediu central la Cluj-Napoca și un centru de vânzări la Londra.

Citiți și: Compania clujeană Life is Hard, dublu finalistă la European IT&Software Excellence Awards 2015

Life is Hard activează pe piață din 2004, primul său domeniu de activitate fiind outsourcingul. Pentru 2014, compania estimează o cifră de afaceri de peste 1.2 milioane euro, după ce vânzările din 2013 au atins un nivel de 320.000 de euro. În prezent, compania are sedii la Cluj și la Bucuresti și face parte din grupul de companii Active Power Solutions (APS), condus de omul de afaceri clujean Cătălin Chiș.

Distribuie:

Postaţi un comentariu