Câștigătorii Oscarului pentru cel mai bun afiș dezvăluie, în premieră, secretele unui vizual de succes
Good Hands, echipa care a realizat posterul și spotul oficial Comedy Cluj din acest an, va dezvălui cinefililor clujeni secretele de succes pentru campaniile de marketing de film. Seminarul va avea loc sâmbătă, 11 octombrie, de la ora 11:00, la Muzeul Etnografic al Transilvaniei (Str. Memorandumului nr. 21).
Directorul de creație Liviu Neagoe, imaginea și nucleul Casei de trailere Good Hands, va explica publicului clujean strategia de identificare și transformare a elementelor cheie din film într-un afiș și trailer cu impact pentru spectatori. Good Hands are deja un portofoliu impresionant în materie de campanii pentru producțiile românești și nu numai: „Domestic” (regia Adrian Sitaru), „Roxanne” (regia Vali Hotea), „#Selfie” (regia Cristina Iacob), „America, venim!” (regia Răzvan Săvescu), precum și recentul „Q.E.D.” (regia Andrei Gruzsniczki).
Good Hands este câștigătoarea premiului „Best Foreign Poster” 2014 (pentru lungmetrajul „Roxanne”) la Golden Trailer Awards, cea mai prestigioasă competiție a marketingului de film din lume, echivalând cu premiile Oscar. Compania este catalogată drept „cea mai originală amenințare creativă care vine din Est”.
Spotul oficial al celei de-a VI-a ediții a „Festivalului Internațional de Film Comedy Cluj” poartă semnătura Good Hands și a directorului de creație Liviu Neagoe, iar afișul este concepția și realizarea designerului Diana Drăghici.
Liviu Neagoe și-a început cariera în televiziune și industria de film în 1999. A fost, pe rând, director de promo, producător transmisii live și director de creație, precum și gazda propriului serial TV. Între 2007 și 2011 a făcut parte din echipa MediaPro Pictures. În 2012 a fondat Casa de trailere Good Hands.
Seminarul este gratuit pentru toți cei care doresc să particpe.