Hotspot Fashion revine la Cluj pentru a dezbate tendințele de pe piață de fashion e-commerce

Evenimentul este dedicat în întregime segmentului fashion din e-commerce.

Hotspot Fashion va avea loc pe data de 30 octombrie, la Cluj-Napoca, în cadrul expoconferinței de comerț electronic TeCOMM, găzduită de Grand Hotel Italia. Evenimentul este dedicat în întregime segmentului fashion din e-commerce. Workshopurile și dezbateurile ediției cu numărul doi vor atinge subiecte relevante la nivel mondial, alături de companiile inovative care au înțeles cum să se diferențieze pe această piață: Estée Lauder, Fashion Days sau ThinkDigital.

Tematicile abordate constituie un mix ideal pentru cei care dețin magazine online, pentru cei care colaborează cu acestea și pentru cei ce își doresc o afacere pe această nișă.

Programul va acoperi principalele tendințe de pe acest segment: inovația, zona de e-commerce, se va dezbate relevanța conținutului pe diferite medii, diferența dintre text și imagine, give-away-uri și endoresement, folosirea Analytics-ului pentru analizarea trendurilor în setarea KPI-urilor.

Speakerii celei de-a doua ediții sunt din Statele Unite ale Americii, Marea Britanie, București și Cluj:  Colby Hanks, Online Analyst Estée Lauder, Camelia Ganga, marketing Director Fashiondays, specialiștii din spatele Tulemod, aplicație revoluționară cu rădăcini americane, Dragoș Stanca, managing partner Think Digital, Liana Martin, autor cărți și fashion editor fashionandbeauty.ro, Andreea Beltic, owner Alo-Modă, Adelina Catinas, owner Cathias Edeline.

Colby este Online Analyst la Estee Lauder, companie care controlează peste 50% din piață cosmeticelor din SUA și care, în prezent, deține 27 de branduri puternice precum MAC, Clinique, și licențele parfumurilor Donna Karan, Michael Kors, sau Missoni. Colby Hanks susține la TeCOMM workshopul:  The Power of Instinct  și la Hotspot Fashion: Keeping on Trend with Analytics.

Aplicația ce revoluționează cumpărăturile online

Tulemod crează o nouă paradigmă în lumea modei prin serviciul de e-commerce Atelier, dezvoltat în SUA.  Aplicația sprijină distribuitorii și brandurile în crearea de stocuri virtuale și oferă utilizatorilor o experiență online antrenantă.  Prin scanarea feței și selectarea tipului de corp și de par, utilizatorul își crează un avatar realist care poate fi folosit pentru probarea hainelor. Utilizatorul încearcă haine pentru a vedea cum i se mulează pe corp sau cum se asortează. Atunci când este mulțumit poate să achiziționeze toate hainele selectate printr-ul singur click, direct de pe site-urile dedicate, fără să fie nevoie să le viziteze unul câte unul. Aplicația va fi folosită atât de clienții online cât și de designeri sau lanțurile de distribuție.

Cei care dorec să afle mai multe detalii sau vreau să se înscrie la eveniment, pot face acest lucru aici.

 

 

 


Publicitate

Nu există Comentarii

Postaţi un comentariu