Untold 2016 aduce magie și farmecul nopții la Cluj: „Așteptăm peste 300.000 de participanți”

Foto: Cristina Beligăr

Cu mai puțin de două luni până la prima zi a celei de-a doua ediții a festivalului de muzică electronică Untold, organizatorii evenimentului recunoscut în Europa ca fiind cel mai bun de acest gen, au anunțat conceptul creativ al acestei ediții, precum și campaniile Untold care se vor desfășura înainte și pe durata festivalului.

În cadrul unei conferințe de presă care a avut loc joi, organizatorii festivalului Untold au declarat că pentru a doua ediție, care va avea loc la Cluj-Napoca în perioada 4-7 august, conceptul evenimentului este legat de mitologia nopții, reprezentată de elemente precum constelații, magicieni, oglinzi. A fost descrisă astfel strategia pe termen lung de a scoate în evidență potențialul Transilvaniei prin poveștile ei nespuse.

„Untold este deja un fenomen. Acest lucru s-a simțit din primele momente ale lui, de la participanți până artiști. Suntem obligați să demonstrăm tot mai mult, mai ales că am avut și recunoașteri oficiale, câștigând titlul de brandul anului în România și titlul de Cel mai bun festival de mari dimensiuni din Europa.  Untold vrea să devină capitala mondială a nopții și a magiei, folosind potențialul pe care îl are Transilvania, vrem mai mult decât un festival. Vrem un să dăm naștere unui adevărat univers. E momentul ca și românii să aibă povești de succes și nu doar alții să construiască pe mitologiile noastre. Sunt participanți care vin din peste 44 de țări. Interesul este tot mai mare din partea străinilor. Numărul persoanelor la care ajungem cu mesajul Untold este de ordinul milioanelor. Vrem ca Untold să fie ce este Disneyland pentru Disney. Ne dorim să creăm un întreg univers în care să dezvoltăm personaje, să spunem povești care să fie descoperite de fiecare dintre noi”, își dorește mangerul festivalului, Bogdan Buta.

Potrivit organizatorilor, la ediția din acest sunt așteptați peste 300.000 de participanți și o creștere de peste 20%, în contexul în care la prima ediție au participat aproximativ 240.000 de oameni în cele patru zile.

„Mare parte din ce a fost anul trecut se va păstra și anul acesta, festivalul desfășurându-se în același perimetru. Vom uni cu Untold capitalul turistic al Transilvaniei și vom dezvolta alături de agenți de turism pachete prin care cei ce vin la Untold să mai rămână câteva zile pentru a vizita zona. De asemenea, pe baza brătării Untold se vor putea obține reduceri la anumite obiective cu care noi vom colabora”, a explicat Edi Chereji,   director de marketing al Untold.

În 2016, Untold va avea 10 scene amplasate în tot orașul, iar potrivit organizatorilor, campaniile care au precedat festivalul, „Pay with Blood” și „Cine Bacul trecem la Untold Petrece”, vor fi reluate. De asemenea, festivalul va avea și un radio propriu, Untold Radio, care va fi primul radio dedicat muzicii electro-dance din România.

[stextbox id=”custom”]

CAMPANII UNTOLD

TRANSYLVANIA ALL INCLUSIVE

Transilvania a fost situată de celebrul ghid turistic Lonely Planet, pe primul loc într-un top al regiunilor turistice din lume care merită vizitate în 2016. În acest an organizatorii își propun să promoveze Transilvania și să le dea șansa turiștilor să descopere aici mai mult decât un festival. În colaborare cu o agenție de turism vor exista mai multe circuite turistice în Transilvania cu un ghid specializat. Ca să faciliteze accesul la obiectivele turistice importante, în acest an brățara de festival va oferi reduceri sau în unele situații și gratuitate în aceste zone de interes turistic.

ADOPTA UN UNTOLD-IST

Campania este o inițiativa a unui clujean, Mihai Huțanu, și își propune să dovedească faptul că orașul Cluj Napoca este întradevăr cel mai prietenos oraș din Europa. Proiectul a apărut ca o reacție la numărul relativ scăzut de locuri de cazare comparativ cu cererea extrem de mare în perioada festivalului. La finalul campaniei, organizatorii își doresc ca cel puțin 8000 de clujeni să-și pună la dispoziție locuința pentru festivalieri reușind să ofere în acest fel în jur de 10.000 de locuri de cazare.

PAY WITH BLOOD & BAC DE 10

Campania Pay with Blood, care a avut în 2015 un impact uriaș în comunitate va fi reluată și în acest an. Scopul proiectului a fost încurajarea donării de sânge dar și tragerea unui semnal de alarmă cu privire la numărul mic de donatori de sânge din România. Dacă anul trecut campania a fost realizată doar în două orașe, Cluj și București, anul acesta proiectul va fi extins în toate marile centre universitare din România. În plus, în parteneriat cu platforma Și Eu Donez va fi lansat un proiect unic în România, pornind de la nevoia de donare de sânge. Proiectul va fi lansat în luna iunie. Și pentru că perfomanța în educație trebuie permanent încurajată, campania Bac de 10 va continua și în acest an. Toți absolvenții din țară ai examenului de Bacalaureat care obțin nota 10 vor primi câte un abonament la Festivalul UNTOLD, iar cei care promovează vor avea reduceri substanțiale.

RADIO UNTOLD

Primul radio al unui festival din România se aude deja pe www.untold.com. Radio UNTOLD înseamnă o stare de bine, bucurie, prieteni, fiind primul radio exclusiv cu muzică electro-dance din România. În playlistul radioului se vor regăsi artiștii din festival dar și ultimele noutăți din domeniu.

[/stextbox]

Anul trecut, la prima ediţie a Untold, au urcat pe scenă, printre alţii, Avicii, Armin van Buuren, David Guetta şi Dimitri Vegas & Like Mike.

 

Distribuie:

Postaţi un comentariu