Napolact, lider la categoria lactate, conform studiului Trusted Brands 2015

Foto: Dan Bodea

Napolact și-a menținut poziția de lider la categoria lactate, pentru al doilea an consecutiv,  în cadrul celui mai important studiu de piață asupra consumatorului din Europa – Trusted Brands 2015.

Rezultatele studiului Trusted Brands 2015, realizat de Reader’s Digest în șapte țări europene, printre care și România, plasează Napolact pe locul întâi al încrederii românilor la categoria produse lactate. Studiul, ajuns în acest an la a cincisprezecea ediție în Europa și a zecea ediție în România, are ca scop identificarea mărcilor care au reușit să câștige încrederea consumatorilor în ultimul an.

„Ne bucură faptul că românii rămân fideli mărcilor care reușesc să le câștige încrederea, precum Napolact, un brand care descrie cel mai bine valorile și stilul de viață din Ardeal și care este realizat exclusiv cu lapte din Ardeal. Menținerea poziției de lider în categoria lactatelor pentru al doilea an consecutiv ne onorează și ne obligă, în același timp să creștem, mai departe, acest brand și să fim aproape de consumatori și în continuare”, a declarat Răzvan Orbulescu, director Marketing FrieslandCampina România.

Trusted Brands 2015 s-a desfășurat concomitent în șapte țări europene, printre care si România, iar respondenții au avut la dispoziție 20 de categorii comune și 18 categorii locale.

Participanții la sondaj nu au primit variante de răspuns, ci au fost rugați să nominalizeze ei înșiși mărcile în care au încredere și sa le evalueze apoi in functie de „Calitate”, „Valoare excelentă”, „Imagine puternică”, „Înțelegerea nevoilor clienților” și „Responsabilitate socială”.

Studiul a fost realizat în perioada septembrie – noiembrie 2014, iar respondenții au fost selectați din baza de date de cititori și clienți ai Reader’s Digest din țările participante: Austria, Elveția, Finlanda, Germania, Portugalia, România și Rusia. În Europa s-au trimis 285.396 de chestionare cu întrebări deschise, dintre care 50.000 în Romania. În România au fost analizate 1.986 de chestionare completate.

Studiul integral poate fi vizualizat aici .

Distribuie:

Nu există Comentarii

  1. GRIGORE says:

    O fii nu zic ca nu-i asa dar din NAPOLACT n-a mai ramas decit eticheta pentru ca produsele sint FRIESLAND ,din NAPOLACT AU RAMAS AMBALAJULK SI ETCIHETA ATIT. ORICUM DE CIND A FOST CUMPARAT NAPOLACTUL DE CATRE FRIESLAND NU MAI CUMPAR PRODUSELE PENTRU CA NU MAI AU ACEEASI CALITATE CA ODINIOARA

Postaţi un comentariu