Mamprenoarele și-au lansat o platformă online

Mamprenoarele, comunitatea care reunește peste 200 de mămici care dețin diferite afaceri, și-a lansat platforma online, mamprenoare.eu, care oferă promovare gratuită tuturor membrelor comunităţii.

Platforma adună într-un singur loc și face cunoscute la nivel național și internațional, atât membrele comunității Mamprenoare, cât și produsele acestora. Astfel, toate cele aproximativ 200 de mame antreprenor membre ale comunității beneficiază de un profil profesional gratuit pe această platformă. Profilul include povestea trecerii fiecărei membre a comunităţii de la statutul de angajat la cel de antreprenor, o fotografie de profil, precum și datele de contact.

Dezvoltatorii platformei, un cuplu de români care trăiesc în Belgia, intenționează să includă și un forum unde membrele să poată discuta pe diferite teme de interes, cum ar fi parteneriate, organizarea de evenimente publice sau de acțiuni caritabile. O altă idee este includerea unui modul de webinarii pentru membrele care au expertiză în diverse domenii și care pot ajuta comunitatea să crească.

Comunitatea Mamprenoare este un Business Hub & Accelerator pentru mamele care își doresc dezvoltarea unei afaceri proprii care să le permită să devină independente financiar. Comunitatea a fost fondată în urmă cu 2 ani de către Alina Bota, mamă antreprenor, economist, cu experiență de peste 18 ani în domeniul financiar-bancar care le este membrelor consultant, trainer si mentor.

„Scopul comunităţii este acela de a oferi mamelor care își doresc să își dezvolte propria afacere inspirație, educație în business și motivație, prin diferite instrumente: workshopuri, întâlniri online și offline, toate concentrate pe rezultate, nu doar pe networking. Educația este personalizată pe nevoi și membrele colaborează în diverse proiecte și se promovează reciproc. Toate acestea, cu scopul de a crește afaceri sănătoase și de a oferi copiilor nostri un model de viaţă echilibrat”, spune Alina Bota, Fondatoarea Comunitatii Mamprenoare.

În comunitatea Mamprenoare nu există taxă de membru; intrarea se face prin intermediul unui workshop de antreprenoriat la care mamele sunt invitate să participe pentru a înțelege câteva principii de bază în afaceri care le vor ajuta să ajungă rapid la profit.

Tipurile de afaceri ale mamprenoarelor sunt foarte diverse, de la mici ateliere de produse hand-made până la avocați, psihologi, terapeuți, nutritionişti, comunicatori, poeţi, designeri florali și ciocolatieri. Planurile de viitor ale comunității Mamprenoare includ parteneriate cu alte comunități cu valori comune; editarea revistei în versiune print “Mamprenoare”; organizarea Târgului Mamprenoarelor – prima ediție urmând să aibă loc între 5-6 mai 2018, în Cluj-Napoca.

Distribuie:

Postaţi un comentariu