La Cluj Sales Conference aflaţi care sunt cele mai frecvente greşeli pe care le fac oamenii de vânzări şi cum trebuie evitate (P)

Una dintre cele mai frecvente greșeli pe care o fac oamenii de vânzări și care afectează în mod semnificativ performanța business-ului este aceea că nu știu să asculte.
Este opinia lui Alex Dinu, managerul The Markers, agenţie specializată în implementarea de strategii de vânzări şi campanii de marketing direct pentru companiile din România.
Alex Dinu prezintă la Cluj Sales Conference, eveniment care se va desfășura în luna mai, la Cluj, “Cele mai frecvente greşeli făcute de oamenii de vânzări”.
După lipsa ascultării, a două greșeală frecventă este ”faptul că se bazează doar pe cunoştintele lor tehnice. Mulţi dintre ei nu încearcă să creeze o relaţie cu clienţii lor, nu gândesc pe termen lung şi preferă să vândă cu orice preţ în loc să se concentreze pe crearea de relaţii. Omul de vânzări din ziua de astăzi trebuie să se schimbe foarte rapid şi să se adapteze mereu la noile trenduri ale oportunităţilor de promovare pe care noile tehnologii ni le oferă. Iar cea mai mare problemă şi cea care este cel mai greu de schimbat este Atitudinea. Degeaba avem Aptitudini, dacă nu avem Atitudine” susţine Alexandru Dinu, speaker Cluj Sales Conference.
“Din păcate oamenii de vânzări nu investesc în ei prea mult, deoarece au percepţia că ştiu totul despre businessul lor şi despre mersul vânzărilor. Companiile aleg să investească în ei. Un om de vânzări ar trebui să folosească cel puţin 30 de minute pe zi (luate din timpul acordat Facebook) pentru a se inspira din diferite surse. Internetul este o resursă nelimitată de informaţii…”, spune Dinu.

Alex Dinu va vorbi în cadrul conferinţei de vânzări Cluj Sales Conference despre “Cele mai frecvente greşeli făcute de oamenii de vânzări”, iar sfaturile practice pe care le va oferi vin după o vastă experienţă în domeniu. Alex are o experienţă de 11 ani în vânzări, de 7 ani în management, de 6 ani în training, în consultanţă şi în implementarea de strategii de marketing şi de vânzări. În acelaşi timp, este implicat în dezvoltarea Traininguri Specializate România, un brand dedicat dezvoltării profesionale a oamenilor de vânzări şi a managerilor din companii.
Până acum a fost implicat în dezvoltarea strategiilor de vânzări pentru mai mult de 100 de companii, iar la trainingurile sale au participat peste 1.500 de oameni de vânzări. În procesele de training şi de consultanţă în care a fost implicat a reuşit să observe în acţiune peste 500 de reprezentanţi de vânzări şi business developeri, evaluând astfel diferenţele dintre vânzători de top şi cei mai puţin performanţi.
Alex Dinu
În ceea ce priveşte modul în care s-a schimbat profilul omului de vânzări după criză, Alex susţine că ”imediat după criză, oamenii de vânzări au înţeles că trebuie să se comporte ca atare, să iasă din birouri şi să nu se mai comporte ca nişte agenţi care doar preluau comenzi. În acest moment , chiar se vede valoarea adaugată a unui om bun de vânzări. În acelaşi timp, mulţi oameni de vânzări s-au transformat în consultanţi pentru clienţii lor, ceea ce este foarte bine.”
De asemenea, Alex Dinu consideră că viteza cu care se schimbă lucrurile şi modificarea profilului clientului român îi obligă pe cei care vor să aibă succes în domeniul vânzărilor să investească în ei pentru a putea face faţă noilor tipuri de situaţii.
”Îmi doresc ca în urma participării lor la Cluj Sales Conference, fiecare dintre ei să pună în aplicare cel puţin o idee pe care o vor afla de la unii dintre cei mai performanţi oameni. Vedeţi voi, sunt foarte multe conferinţe organizate în România, oamenii participă la ele, dar uită că scopul este de a schimba ceva la ei după participarea la o conferinţă. Dacă continuă să facă aceleaşi lucruri, vor avea aceleaşi rezultate.”

Cluj Sales Conference va avea loc în 14-15 mai 2015 la Hotel Golden Tulip Ana Dome şi îşi propune să atragă 200 de specialişti în vânzări care vor avea ocazia să facă knowledge sharing şi să afle cele mai recente trenduri în vânzări. În plus, 12 speakeri renumiţi la nivel internaţional şi naţional le vor oferi participanţilor informaţii punctuale într-o manieră interactivă. În total vor fi abordate peste 12 teme precum “Creşterea performanţei în vânzări”, „Negociere şi persuasiune” şi „Vânzare prin telefon”.

Mai multe informaţii despre aceste eveniment puteţi afla de pe site-ul conferinţei: www.clujsales.ro
Evenimentul face parte din portofoliul Libero Events.
Libero Events este o agenţie de evenimente în domenii precum: turism, comerţ online şi antreprenoriat, organizatorul evenimentelor The Woman, HR Summit, Tecomm, MarkDay, Software Arcitecture Day sau a târgului de turism Touristica.

Distribuie:

Postaţi un comentariu