Ambasadorii sportului. 15 povești de viață, 15 tricouri, o licitație și sute de zâmbete pe fețele copiilor care suferă de insuficiență renală cronică

Campania „Be great! Inspire others to follow you” lansată de sponsorul principal al Maratonului Internațional Cluj-Napoca, AROBS Transilvania Software, la ediţia aniversară a competiției, aduce în atenția clujenilor, 15 povești reale din viața celor 15 ambasadori ai sportului, în încercarea de a promova un stil de viață cât mai sănătos în rândul tinerilor, dar nu numai.

Cei 15 ambasadori fac parte din diverse domenii, dar au în comun dorința de a-și împărtăți experiența reală legată de sport, pentru a reaprinde dorința oamenilor de a face mișcare.  „Miza noastră sunt mai ales copiii obezi, dar şi cei care nu fac mişcare, nu socializează, pentru că au acces la prea multe gadget-uri şi reţele de socializare. Am gândit campania în cadrul Maratonului Internaţional Cluj. Suntem sponsorul evenimentului deja de trei ani, dar de data asta n-am vrut să stăm în banca noastră, ci am vrut să-i facem pe oameni să conştientizeze faptul că sportul e necesar. E o campanie de suflet pentru noi, la care sperăm să fie receptivi clujenii”, a declarat Patricia Fedorenco, PR-ul AROBS Transilvania Software. 

Cei 15 ambasadori sunt: Daniela Secară, Bt Securities, Dan Pop, medic stomatolog, Horațiu Morar, directorul Maratonului Internațional AROBS Cluj-Napoca, Voicu Oprean, Ceo AROBS, Alina Tătar,  Senior Officer decontări externe, Banca Transilvania Cluj, Tudor Șofron,  consultant IT, finalist Ironman, Daniel Osmannovici,  prezentator Observator – Antena 1, Mihai Silvășan,  căpitan “U” BT Cluj-Napoca, Robert Veselovsky,  căpitanul Universității Cluj, Ioana Birta,  senior manager Ernst & Young Cluj, Bogdan Marișca,  pilot de raliuri, Bogdan Rădulescu, actor, Patrick Ciorcilă,  jucător profesionist de tenis, Mihaela Andoni, regizor.

„Alerg de când mă ştiu. Alerg pentru că îmi place, pentru că pot, pentru sentimentul de libertate şi pentru că, prin alergare, am început să mă redescopăr, să mă cunosc mai bine. (…) Tatăl meu a fost diagnosticat cu insuficienţă renală, iar, de atunci, lucrurile s-au schimbat. Dintr-un om plin de viaţă a ajuns o persoană dependentă de aparate. Şi el nu e un caz singular, sunt nenumăraţi copii care suferă de insuficienţă renală şi, pentru ei, e doar un vis să poată alerga…”, spune Horațiu Morar.

„Aveam doar 22 de ani când viaţa m-a pus, pentru prima dată, la încercare. Am fost diagnosticat cu hernie de disc şi, din păcate, nu am putut scăpa fără operaţie. Şi acum îmi amintesc exact cuvintele pe care mi le-a spus doctorul. M-a întrebat: «tu din asta trăieşti?». I-am răspuns «da, asta e viaţa mea, cariera mea, din asta câştig bani». Apoi, mi-a spus ceva ce m-a şocat: «De acum, ar fi bine să începi să cauţi să faci altceva»…”, povestește Mihai Silvășan,  căpitanul „U” BT Cluj-Napoca.

Poveştile tuturor ambasadorilor campaniei pot fi urmărite aici: www.be-great.ro. În cadrul MIACN 2015, participanţii şi susţinătorii vor putea viziona toate poveștile, de unde vor afla cum îţi poate influenţa sportul viaţa, cariera, relaţiile interumane.

Tricourile celor 15 ambasadori vor fi scoase la licitație la finalul competiției, iar banii adunați vor fi donați Asociația pentru Solidaritate și Empatie „Claudia Safta”, care se ocupă de copiii și tinerii care suferă de insuficiență renală cronică.

După ambasadori, sunt aşteptaţi şi clujenii să îşi spună poveştile lor despre sport. Trei dintre cele mai captivante poveşti vor fi premiate cu: o cameră video de acţiune Contour Roam3 (locul 1), o cameră video de acţiune Mio Mivue m350 (locul 2) şi un smartwatch unisex Magellan Echo (locul 3).

Distribuie:

Postaţi un comentariu