Alba Iulia are un blog oficial de turism

Alba Iulia, promovată cu ajutorul unui blog oficial de turism.

Primăria din Alba Iulia lansează un blog oficial al orașului, un instrument util și pe înțelesul tuturor de promovare a schimbărilor în bine prin care Cealaltă Capitală a României a trecut în ultimii ani din punct de vedere turistic. Blogul www.ViziteazaAlbaIulia.ro se adresează atât turiștilor care își propun să  viziteze Alba Iulia, cât și celor care nu s-au gândit până acum că Alba Iulia ar putea fi o destinație turistică, chiar și de weekend. Acesta vine în întâmpinarea nevoilor de informare ale românilor, punându-le la dispoziție peste 150 de articole despre evenimente, obiective turistice, știri din turism și despre investițiile în oraș, noi articole fiind încărcate pe blog constant. Blogul reprezintă o inițiativă a edililor primăriei, care și-au dorit să creeze un canal de comunicare în special cu tinerii și cei pasionați de mediile sociale.

Ce informații sunt disponibile pe blog?

Blogul a fost realizat astfel încât să acopere informații din cele mai vaste domenii care pot fi de interes pentru cei care îl urmăresc constant, dar și pentru cei care au ajuns (pe blog) întâmplător prin intermediul Google sau a altor motoare de căutare. Astfel, sunt disponibile informații turistice, evenimente din Alba Iulia, investiții în turism, știri din turism sau informații despre Alba Iulia văzută de către turiști și personalități.

Pe blog există și o rubrică „Știați că”, care își propune să promoveze istoria, oamenii și întâmplările mai puțin cunoscute ale orașului, toate articolele fiind tratate într-un mod cât mai simplu, pe înțelesul tuturor.

CalatorAlbaIulia

Parte din planul de promovare al orașului Alba Iulia

www.ViziteazaAlbaIualia.ro face parte din planul de promovare a municipiului Alba Iulia ca destinație de turism, alături de alte inițiative curente sau viitoare, precum implementarea strategiei cuprinse în manualul de brand al orașului, înființarea asociației de turism a municipiului Alba Iulia, participarea la târguri și expoziții tematice, promovarea destinației în rândul agențiilor de turism, în revistele unor companii aeriene, în mediul online etc.

Alba Iulia are o strategie de marketing turistic bine stabilită până în anul 2024, aceasta incluzând în 2015 atât dezvoltarea blogului de turism al orașului, dar și un site de prezentare despre Alba Iulia cu informații în limba engleză, a unor ghiduri turistice în limba română și engleză în format tipărit sau online și a unor acțiuni de promovare a orașului la nivel intern și internațional prin participarea la târguri sau la conferințe interne și internaționale.

Deocamdată site-ul este disponibil doar în limba română.

 

Distribuie:

Postaţi un comentariu