Thomsons Online Benefits pregătește un program de recrutare inedit pentru programatorii clujeni
Thomsons Online Benefits, unul dintre liderii de pe piața furnizorilor de software pentru pachete de beneficii pentru angajați, la nivel mondial, anunță lansarea unui program creativ de recrutare de tip centru de evaluare (Assessment Center) pe 13 martie. În urma acestuia, 10 dintre participanți vor deveni angajați în cadrul echipei Thomsons Cluj, în departamentul Helpdesk.
„La Thomsons investim atât în membrii echipei, cât și în potențialii angajați. Acest centru de evaluare este, astfel, o modalitate creativă și eficientă prin care ne propunem să ocupăm cele 10 poziții de Helpdesk din totalul de 20 de poziții disponibile în acest moment, dar și un proiect unic pentru Cluj-Napoca, deoarece va fi organizat în afara biroului. Ne dorim să îi expunem pe participanți la standarde internaționale de recrutare, dar în același timp să le oferim, pe parcursul zilei, o incursiune în experiența Thomsons Academy, prin traininguri pe teme variate, precum: diferențe interculturale, ascultare activă, comunicare în afaceri”, a spus Andrei Pantelimon, General Manager Thomsons Online Benefits Cluj.
Centrul de evaluare va fi susținut în limba engleză și va avea loc pe 13 martie într-o locație relaxantă din apropierea orașului Cluj-Napoca, pe parcursul unei zile. Participarea la acest centru se va face pe baza unei preselecții în urma căreia aproximativ 30 de candidați vor lua parte atât la interviuri de grup, cât și la interviuri individuale și traininguri cu scopul dezvoltării unor abilități specifice.
„Încă din 2012, când Thomsons a intrat pe piața din România, echipa s-a extins constant, astfel că la sfârșitul anului 2014 am dublat spațiul de birouri disponibil în Cluj-Napoca cu o investiție de peste un milion de lei. Anul acesta am întregit echipa de management locală odată cu angajarea Dianei Nicolae în poziția de Client Services Operations Manager. Diana vine cu peste opt ani de experiență în servicii clienți și management operațional și împreună cu ea ne propunem să ne creștem echipa de Helpdesk cu aproximativ 60% prin acest centru de evaluare” a adăugat Andrei Pantelimon.
Thomsons Online Benefits a deschis biroul din Cluj-Napoca în anul 2012, iar un an mai târziu, în iulie 2013, a inaugurat un centru global de pregătire, Thomsons Academy, în urma unei investiții de 450.000 de lire sterline (aproximativ 521.500 de euro). Thomsons Academy este singura bază de pregătire pentru toate filialele companiei din Londra, Singapore, Cluj și Silicon Valley. De la inaugurarea Academiei, aproximativ 200 de angajați Thomsons au participat la sesiuni de pregătire în Cluj-Napoca, care au inclus cursuri despre propriul produs software, DARWIN, precum și cursuri de dezvoltare a abilităților interpersonale și a cunoștințelor tehnice specifice.
În prezent compania are peste 110 angajați în biroul din Cluj, iar începând cu anul 2014 are management local, odată cu numirea lui Andrei Pantelimon în poziția de General Manager Thomsons Online Benefits Cluj-Napoca.
Thomsons Online Benefits
Cu filiale în Londra, Cluj-Napoca, Singapore și San Francisco, Thomsons Online Benefits este o companie din Marea Britanie care furnizează software pentru pachete de beneficii destinate angajaților. Scopul companiei este ca organizațiile globale să își mărească investițiile în programe de pensii și beneficii, printr-un echilibru între serviciile de consultanță, tehnologie și comunicare. Thomsons Online Benefits are peste 400 angajați și o cifră de afaceri în regiune ce depășește 30 de milioane de lire sterline (peste 41 milioane de euro). O prezență constantă în lista Sunday Times 100 Tech, Thomsons Online Benefits are o creștere accelerată la nivel mondial și oferă multiple oportunități de carieră. Din momentul înființării sale în 2000, Thomsons a ajutat companiile să își eficientizeze programele de beneficii și a revoluționat pachetele de beneficii pentru angajați prin digitizarea proceselor clasice. Thomsons este o companie de talie mondială care oferă o tehnologie ce funcționează în mai multe monede și limbi naționale, în peste 60 de țări. Thomsons a câștigat 65 de premii de excelență în business, printre care 17 pentru lucrul direct cu clienții.