Tehnologia smartphone le pune gând rău ospătarilor din restaurantele clujene

Comanda prin telefon chiar de la masa restaurantului este acum disponibilă și în Cluj.

De câte ori nu vi s-a întâmplat să așteptați minute întregi la masa restaurantului preferat, într-o seară aglomerată și să vă rugați cerului ca ospătarul să vă ia comanda înainte să muriți de foame? Pentru a evita astfel de scenarii, mai multe restaurante din Cluj-Napoca au adoptat o tehnologie care permite clientului să comande meniul dorit chiar de pe propriul telefon, fără a mai fi nevoie de un ospătar.

In Cluj, sunt deja câteva locuri unde poţi evita o interacţiune mai puţin plăcută cu un ospătar dacă ai un smartphone. Lanţul Marty, Indigo, Bricks, dar şi alte câteva restaurante au avut curajul să implementeze tehnologia şi să facă din așteptarea după ospătarii supra-aglomerați istorie. Folosind o aplicație special gândită pentru smartphone-uri, clientul poate să-și aleagă mâncarea dorită direct de pe aplicația restaurantului, iar comanda ajunge la bucătărie, de unde este adusă în cel mai scurt timp. Astfel, timpul de așteptare este cu mult mai scurt, iar ospătarii nu mai sunt nevoiți să alerge de la o masă la alta în serile foarte aglomerate decât pentru a servi clienţilor băuturile sau preparatele pe care aceştia le-au comandat.

„Ni s-a părut o idee foarte generoasă. Momentan se poate comanda atât la masa, dar și folosind aplicația pentru smartphone. Cei mai mulți care folosesc această aplicație sunt cei care fac comenzi la domiciliu sau la birou. Nu s-a schimbat nimic peste noapte, desigur, încă mai merg ospătarii la mese pentru că este nevoie de interacțiunea client-ospătar. Va dura mult până când clientela se va obișnui cu această tehnologie, poate în 20 de ani se va ajunge să se comande doar de pe telefon.  Pentru noi, această facilitate este un plus deoarece ne ajută atunci când localul este foarte aglomerat”, povestește proprietara restaurantului cu specific indian, Indigo Restaurant, situat pe strada Piezișă.

Tot ceea ce trebuie să facă clientul este să-și folosească smartphone-ul pentru a scana codul QR aferent aplicației restaurantului, să-și aleagă comanda și să trimită codul de masă, care ajunge direct la bucătărie.

Distribuie:

Postaţi un comentariu