Catrinel Menghia, de un Farmec românesc, noul ambasador al brandului clujean: „Frumusețea înseamnă să fii autentic”
Compania „Farmec”, de la Cluj-Napoca, lansează produsele premium Perfect Look vârf de inovație Gerovital Evolution, oferind o surpriză de proporții: noua ambasadoare de brand este vedeta internațională Catrinel Menghia. Campania de lansare conține un clip de promovare care a fost filmat la Roma, chiar în acest an de pandemie, cu o echipă care s-a deplasat acolo. Catrinel a prezentat publicului noua campanie care însoțește produsele de top din gama Gerovital H3 Evolution, joi, 18 februarie, printr-o conferință de presă internațională transmisă on-line.
Actrița a mărturisit că își amintește încă din copilărie mirosul și culoarea roz a cremei „Farmec” cu care se demachia mama ei. Apreciază produsele „Farmec” pentru că „nu s-au concentrat foate mult pe marketing ci pe conținut și au investit în cercetare” , și au evoluat așa cum a evoluat și ea ca persoană. A recunoscut că acum, la vârsta de 35 de ani, după ce a devenit mamă trebuie să se îngrijească mai mult pe sine, iar folosind produsele „Farmec” se simte „pe mâini bune”.
Catrinel Menghia a destăinuit faptul că pregătește publicarea unei cărți de povestiri din copilărie, din anii ’90, când era în România. Și că va regiza un film la care se gândește demult, e vorba de o poveste de dragoste din anii ’60 care se petrece la Napoli, un subiect tabu în acei ani.
Catrinel s-a născut la Iași în 1985. La vârsta de 16 ani, a fost descoperită de un agent de modelling în timpul unei călătorii la București. Șase luni mai târziu, părinții i-au permis să se mute în Capitala României pentru a începe o carieră în modelling.
De ani buni, Catrinel își împarte viața între România, Italia și New York, Statele Unite ale Americii. Aceasta vorbește patru limbi străine: română, italiană, engleză, franceză. De asemenea, printre hobbyurile lui Catrinel se numără fotografia și pictura.
Catrinel Menghia a defilat pentru principalele case de modă din lume și chiar pentru Georgio Armani. Începând cu anul 2005, românca a fost imaginea firmei de lenjerie intimă Lise Charmel. Fotomodelul a fost pe coperta ediției din Africa de Sud a revistei Sports Ilustrated Swimsuit Issue, a apărut în Cosmopolitan, FHM, Maxim, Elle sau în calendarul Peroni.
După ce a urmat cursuri de actorie în anul 2011, Catrinel a debutat în scurt metrajul „Promisiunea”. În 2012, Catrinel a fost personajul feminin principal din pelicula „Orașul ideal”, semnată de regizorul Luigi Lo Cascio. În anul 2012, Catrinel a făcut parte din echipa Chiambretti Sunday Show, o emisiune din Italia. În același an, românca a fost imaginea companiei Fiat, în care Catrinel a jucat rolul principal a fost difuzată în pauza de la Super Bowl, fiind urmărită de sute de milioane de telespectatori la nivel mondial.
Tot în 2017, românca devine ambasadorul brandului Chopard și al Fundației Andrea Bocelli.
În anul 2019, Catrinel este protagonista filmului românesc „La Gomera”, semnat de regizorul Corneliu Porumboiu.