Adrian Molnar: Deocamdată, nici pacienţii, nici medicii nu sunt fericiţi cu dosarul electronic de sănătate

Managerul Institutului Inimii „Niculae Stăncioiu”, Adrian Molnar, spune că procedurile privind dosarul electronic de sănătate sunt, cel puţin deocamdată, dificil de aplicat, mai ales în urgenţe şi în ambulatoriu, unde pacienţii trebuie să aştepte destul de mult până sunt introduse datele necesare.

„Cred că este o iniţiativă bună în intenţie, dar e destul de dificil de aplicat deocamdată. Întâmpinăm dificultăţi cu implementarea lui, în sensul că apar numeroase erori, e o procedură destul de greoaie, care ia timp. După câte îmi spun colegii din ambulatoriu -fiindcă mai ales acolo sunt probleme, nu la cei internaţi, pentru care avem mai mult timp la dispoziţie ca să introducem toate datele- care trebuie să facă rapid consultaţia, investigaţiile şi să ia următorul pacient care aşteaptă la rând, procedura este greoaie, ia timp. La fel şi la cei din urgenţă. Şi sunt nemulţumiri la pacienţii care aşteaptă în urgenţă, care trebuie să aştepte până când la cel de dinaintea lui sunt introduse datele”, spune Adrian Molnar.

El mai spune că există un cumul de factori care nu-i face foarte fericiţi nici pe colegii săi.

„Unele calculatoare sunt destul de vechi şi ar trebui să le reînnoim, ca să aibă o viteză mai mare de lucru. Dar apar numeroase erori. Însă sperăm că se vor remedia toate problemele acestea. Dar, deocamdată, colegii mei nu sunt foarte fericiţi”, a conchis Adrian Molnar.

Distribuie:

Postaţi un comentariu