Cifra de afaceri cu 35% mai mare pentru Cemacon
Cifra de afaceri a producătorului de blocuri ceramice s-a majorat cu 35% în prima parte a anului 2013, faţă de aceeaşi perioadă din 2012. Cemacon a înregistrat în prima jumătate a anului 2013 o cifră de afaceri de 19, 4 milioane lei. În acelaşi timp, vânzările cantitative au crescut cu 30%. În ciuda competiţiei crescute şi a ritmului de dezvoltare a pieţei construcţiilor, Cemacon îşi menţine obiectivele de creştere a vânzărilor şi a cifrei de afaceri cu 40% în 2013, fata de 2012 şi a cotei de piaţă la 16% la nivel naţional.
„Venind după 2 ani de expansiune a afacerii, în condiţiile unei pieţe în care criza nu a dat niciun semn de recul, rezultatele primului semestru au fost peste aşteptări. La nivelul cifrei de afaceri am crescut mai mult decât pe volume. Îmi păstrez optimismul referitor la atingerea obiectivelor de creştere asumate pentru 2013”, a declarat Liviu Stoleru, director general şi preşedinte al Consiliului de Administraţie al Cemacon.
Creşterea vânzărilor s-a datorat printre altele avantajelor noului portofoliu de produse, susţin reprezentanţii companiei. De la începutul acestui an, Cemacon a lansat trei centre de distribuţie, în Timişoara, Bacău şi Suceava. În plus, anul 2013 a însemnat şi extinderea acoperirii pieţei, în prezent Cemacon fiind prezent în 27 de judeţe în toată ţara. Cemacon SA este al treilea mare producător de sisteme de zidării ceramice din România şi unul dintre liderii pieţei din Transilvania.