Profituri cât pentru un an pentru cei ce au hrănit distracția la Untold
Peste 70.000 de oameni s-au aflat zilnic la festivalul de muzică electronică Untold în perioada 4-7 august, și dincolo de muzică bună, distracție și relaxare, tinerii au avut nevoie și de mâncare, pentru a mai putea continua încă o seară. Zeci de restaurante și cafenele au avut standuri mai mari sau mai mici în zona de food court a festivalului, plină aproape în fiecare moment al zilei. Festivalul a fost astfel un succes pentru cei care au vândut mâncare și băutură, clătitele lui Răzvan stabilind recorduri în contabilitatea tânărului antreprenor care a „raportat” vânzări cât pentru un an întreg. La propriu.
Sute de kilograme de aluat, fructe, ciocolată sau brânză telemea, mixate cu foamea estăvilită a peste 70.000 de oameni puși pe distracție timp de patru zile au fost rețeta perfecta pentru „Răzvănărie”, business-ului lui Răzvan Rusu care funcționează și în afara evenimentelor, prin clătităria din centrul orașului. Pentru el, cele patru zile au reprezentat un success incredibil. Mai precis profit cât pentru un an.
„În patru zile am făcut cifră cât am fi făcut într-un an. Am avut 17 oameni care au făcut clătite, opt plite care au mers aproape non-stop. Profitul este mare, însă stresul este foarte mare şi lucrezi la o intensitate incredibilă. E greu să nu rămâi fără materie primă şi să gestionezi toţi oamenii. A fost mai bine ca la ediţia trecută şi aproape am dublat profitul faţă de prima ediţie.
Citiți și: MasterChef, la Răzvănărie. Show culinar și două sortimente noi de clătite
„Răzvănărie” cu pălărie, dă-mi o dulceață și mie!
Munca a fost însă pe măsură. Programul non-stop dar și presiunea exercitată de controalele autorității fiscale și sanitar veterinare au făcut din cele patru zile de festival un coșmar administrativ pentru Răzvan, care imediat s-a retras la Idicel Pădure, în județul Mureș, acolo unde Răzvan începe producția de zacuscă.
„S-a lucrat enorm, am vândut peste 6.000 de clătite făcute dintr-o tonă şi jumătate de aluat, vreo 15 lăzi de banane, 250 de kilograme de ciocolată, peste 100 de kilograme de dulceaţă şi undeva la 100 de kilograme de telemea. A fost un succes. Pentru mine, în calitatea mea de comerciant, e important să fiu acolo, pentru că Untold este un brand de care vrei să fii alături şi cu care lumea să te identifice”, explică Răzvan Rusu.
Cosmin Moldovan, proprietar rețelei de carmangerii „Carmangeria Moldovan” din Cluj, spune și el că cele patru zile au fost un succes. După Electric Castle, la care ploaia a fost dușmanul tuturor, cele patru zile la Untold, în care soarele și vremea bună nu au lipsit, au fost o binecuvântare pentru afaceri.
“A fost foarte bine şi lumea a fost mulţumită. Vremea de afară ne-a fost şi nouă favorabilă. Dacă la Electric Castle nu ar fi plouat, ar fi fost la fel de bine din punct de vedere financiar. Nu prea se poate compara vânzarea de la Untold cu ce se întâmplă într-o zi normală. Eventual putem compara cu prima ediţie a Untold. Atunci am avut un stand de opt metri, iar acum am avut unul de 20, deci dublu. Şi câştigurile au fost direct proporţionale. Am lucrat non-stop cu peste 30 de oameni şi suntem foarte mulţumiţi”, a explicat Cosmin Moldovan.