O companie IT își extinde businessul din Cluj
Thomsons Online Benefits, unul dintre liderii de pe piața furnizorilor de software pentru pachete de beneficii pentru angajați la nivel mondial, și-a dublat numărul de angajați din Cluj, până la 70 de persoane la finalul lui 2013.
De asemenea, compania își propune menținerea acestei tendințe și în 2014, dorind să dubleze din nou echipa Thomsons până la finalul anului. Mai mult, rezultatele financiare ale companiei în 2013 arată o creștere semnificativă, de 12%, a cifrei de afaceri, precum și o creștere de 19% a profitului, comparativ cu anul precedent.
„Aceste rezultate confirmă angajamentul nostru de a dezvolta aici, în România, un centru de excelență în domeniul software-ului pentru pachete de beneficii pentru angajați, în conformitate cu strategia noastră. După decizia de a realiza o investiție majoră la Cluj, ne-am concentrat pe dezvoltarea și perfecționarea echipei noastre, iar rezultatele acestor investiții încep deja să fie vizibile”, spune Michael Whitfield, CEO al Thomsons.
Thomsons Online Benefits a inaugurat în iulie 2013 un centru global de pregătire în Cluj-Napoca, în urma unei investiții de 450.000 de lire sterline. Thomsons Academy este singura bază de pregătire pentru toate filialele companiei din Londra, Singapore, Cluj și Silicon Valley. În acest an aproximativ 200 de angajați vor participa la cursurile Thomsons Academy. În 2013, 65 de persoane au participat la cinci sesiuni de pregătire ale Academiei din Cluj-Napoca, care au inclus cursuri despre propriul produs software, precum și cursuri de dezvoltare a abilităților interpersonale și a cunoștințelor tehnice specifice.
Prin intermediul acestui centru de pregătire, Thomsons a reușit să aducă în România traineri renumiți din întreaga lume. Unul dintre aceștia este Richard Campbell, Director regional la Microsoft, care a susținut la Cluj-Napoca un curs tehnic de cinci zile pentru oamenii Thomsons din România, Marea Britanie și Singapore.