Gerovital, pe primul loc la categoria produse de îngrijire românești
Gerovital se situează, pentru al doilea an consecutiv, pe primul loc în Topul produselor românești de îngrijire, conform studiului desfășurat de către compania de cercetare Unlock Market Research pentru revista Biz.
Studiul a măsurat preferințele consumatorilor români și a luat în considerare gradul de încredere și implicarea emoțională față de un brand. De asemenea, Gerovital se clasează pe locul al patrulea în topul general al celor mai puternice 50 de branduri românești, alcătuit de Unlock Market Research. În top, alături de Gerovital, mai sunt prezente atât brandul Farmec, cât și Doina, unul dintre cele mai longevive și mai îndrăgite produse ale companiei. Doina a avut o urcare spectaculoasă de opt poziții în top față de anul trecut, datorită extinderilor de gamă și a menținerii calității și eficienței specifice produselor.
„Suntem mândri că Gerovital, o marcă a inovației românești și un produs deosebit de apreciat la nivel mondial, rămâne cel mai îndrăgit brand de îngrijire”, a declarat Mircea Turdean, Director General Farmec Cluj-Napoca, într-un comunicat de presă.
„Esența profund românească a produselor noastre Gerovital și respectul pe care-l purtăm creatoarei acestuia, Prof. Doctor Ana Aslan, sunt tot atâtea motive de investiții constante în păstrarea acestora la cel mai înalt nivel de calitate. Le mulțumim tuturor consumatorilor noștri pentru încrederea pe care ne-o acordă și îi asigurăm că vom rămâne dedicați acestei mărci și modului în care produsele noastre le răspund așteptărilor”, a mai adăugat Mircea Turdean.
Studiul Unlock Market Research s-a desfășurat pe un eșantion de 1, 200 de consumatori și este reprezentativ urban la nivel de regiune, împărțire pe sex și vârstă a populației de peste 18 ani.