
S-a lansat campania Let’s SHARE Cluj! de promovare a titlului de Capitală Europeană a Tineretului

O primă campanie de promovare a oraşului Cluj-Napoca şi a titlului de Capitală Europeană a Tineretului pe care municipiul l-a câştigat pentru anul 2015, a fost lansată vineri, 1 august.
[stextbox id=”custom” caption=”Ediție dedicată Transilvania Reporter” float=”true” width=”300″]Până acum, inițiativa Cluj-Capitală Europeană a Tineretului a fost palid promovată, lucru relevat și de cea mai recentă ediție tipărită a săptămânalului „Transilvania Reporter”. Iată o serie de articole pe această temă:
- Drum lung spre Capitala „nepromovată” a Tineretului
- 2015 și 2021: un singur Cluj, două proiecte aproape paralele
- Cluj-Napoca 2015, o capitală cu surprize
- Cluj, capitala europeană a lipsei de colaborare
- Clujule, ne pregătim de marea sărbătoare?[/stextbox]
„Scopul proiectului «Let’s SHARE Cluj!» îl constituie angrenarea comunității clujene în promovarea orașului nostru în străinătate și în țară, precum și a titlului de Capitală Europeană a Tineretului pe care municipiul Cluj-Napoca l-a câștigat pentru anul 2015. Totodată, urmărim să stârnim curiozitatea comunității globale asupra Clujului și asupra proiectului «Youth@Cluj-Napoca 2015 “, se transmite în comunicatul de presă. “Share” a fost motto-ul Capitalei Europene a Tineretului de la momentul scrierii proiectului câștigător.
Astfel, fiecare clujean sau persoană care iubește Clujul este îndemnat să împărtășească experiențele plăcute legate de acest oraș în deplasările din străinătate sau din România și să marcheze acest lucru printr-o fotografie în care să apară hashtag-ul #sharecluj. “Fie că e vorba despre o vacanță sau o călătorie de afaceri, fie că discutăm cu un prieten sau o nouă cunoștiință, împreună putem duce numele Clujului în toată lumea”, transmit iniţiatorii campaniei.
Campania “Let’s SHARE Cluj!” are ca punct central un concurs cu premii care se va desfășura pe o perioadă mai lungă de timp decât în mod obișnuit, anticipând anul în care Cluj-Napoca va fi Capitala Europeană a Tineretului. Concursul începe la data de 1 August 2014 și se încheie pe 31 Octombrie 2015.
Concursul are două componente majore: una internațională, coordonată de JCI Cluj și o componentă națională coordonată de Federația Share Cluj-Napoca.
Premiile #sharecluj
O excursie în valoare de 1.000 euro, oriunde în lume, oferită de partenerul organizatorilor, Musai Travel – acest premiu va fi oferit unui participant selectat aleatoriu dintre cei care “#sharecluj with the world”, adică unei persoane care se înscrie în concurs cu fotografii făcute în străinătate.
Un premiu surpriză oferit de Federația Share Cluj-Napoca unui participant selectat aleatoriu dintre cei care “#sharecluj în România”, adică unei persoane care se înscrie în concurs cu fotografii făcute în diferite locuri din țară, în afara Clujului.
Premii periodice care vor fi anunțate pe parcursul celor 15 luni de desfășurare a concursului.
Detalii despre înscrierea în concursul “Let’s SHARE Cluj!” – acțiunile necesare înscrierii:
1. like la pagina de Facebook a proiectului – Share Cluj
2. publicarea de fotografii care să conțină mesajul “#sharecluj” în orice formă dorește participantul – textul “#sharecluj” poate să apară în fotografie pe ecranul unui dispozitiv digital, tipărit pe o hârtie, scris în nisip, sau în orice altă formă
3. descrierea pozelor publicate pe rețelele de socializare să conțină hashtag-ul #sharecluj – atenție, pozele trebuie să fie publice
4. postările să includă check-in la locația reală unde este făcută fotografia (Location services On)
5. pozele să includă tag la pagina Share Cluj
6. publicarea pe durata concursului a cel puțin 20 de fotografii diferite – toate cele 20 de fotografii pot fi făcute în același oraș, din străinătate sau din România, însă fiind un concurs care se desfășoară pe durata a 15 luni, participanții vor avea ocazia să diversifice locațiile în care aleg să facă fotografiile (Regulamentul concursului va fi publicat pe www.sharecluj.com si www.cluj2015.ro, precum și pe retelele de socializare).
Toate condițiile de mai sus ajută la preluarea automată a fotografiilor pe platforma campaniei, www.sharecluj.com, care va fi lansată luni, 4 august 2014. Toate fotografiile înscrise în concurs începând cu data de 1 august 2014 vor apărea pe platforma campaniei.