150 de companii au devenit Unofficial Partners ai Electric Castle
La doar două săptămâni de la lansarea campaniei, 150 de companii s-au înscris ca Unofficial Partners ai Electric Castle și vor acorda liber în lunea de după festival. Electric Castle a lansat campania Unofficial Partners în sprijinul fanilor “electrici”, pentru a convinge managerii să ofere liber în lunea de după Electric Castle angajaților care participă la eveniment astfel încât să se bucure de o experiență completă de festival și să ajungă fericiți apoi la birou.
„Răspunsurile pozitive primite de la companii într-un număr atât de mare și un timp atât de scurt ne-au demonstrat că avem companii cool și manageri deschiși, care înțeleg că satisfacția oamenilor din echipă poate fi susținută și cu alte beneficii decât cele clasice. Cei mai mulți dintre festivalieri sunt adevărați împătimiți ai muzicii, iar faptul că pot trăi din plin întreaga experiență a Electric Castle și pot participa inclusiv la show-urile de duminică seara este un lucru pe care îl vor aprecia din plin. Le mulțumim celor care au ales să susțină mesajul Unofficial Partners, pentru a reuși să convingem cât mai multe companii să ni se alăture ca parteneri ai distracției”, a declarat Andi Vanca, Head of Communications Electric Castle.
Acțiunea “electrică” s-a bucurat de sprijinul unor personalități media și bloggeri, care s-au alăturat campaniei și au împărtășit propriile motive pentru care #electricmonday trebuie să fie zi liberă, în video-ul de susținere al Unofficial Partners. Andreea Ibacka, Andra Nicula, Adriana Șandru, Oana Tache, Alex Damian, Alin Pândaru, Andrei Lăcătuș, Ariel Constantinof, Bogdan Șerban, Ciprian Muntele și Florin Grozea le-au transmis managerilor că oferind liber în lunea de după festival pot avea angajați fericiți, odihniți și productivi tot restul săptămânii, în timp ce companiile la cârma cărora se află vor fi cele mai cool branduri ale festivalului.
Companiile care oferă liber în lunea electrică (#electricmonday), devin parteneri “neoficiali” ai festivalului și se bucură de recunoașterea angajaților lor, dar și de expunere pe site-ul dedicat al campaniei, www.unofficialpartners.com. Totodată, acestea pot oferi fanilor “electrici” din echipele lor posibilitatea de a achiziționa abonamente la Electric Castle cu preț special. Pentru a se înscrie în campanie, companiile trebuie să se înregistreze pe site până pe 8 iulie.