Toamna la Cluj se numără afacerile nemţeşti

Afaceri şi distracţie sub semnul economiei germane în acest weekend la Cluj-Napoca. Piaţa Unirii va fi “ocupată” de oamenii de afaceri de limbă germană care vin timp de trei zile să facă bilanţul economic pentru acest an.

A doua ediţie a Festivalului de Toamnă al Economiei Germane, Herbfest este organizată şi în acest an de DWNT, clubul oamenilor de afaceri de limbă germană din Transilvania de Nord. 70 de mari companii germane vor sărbători performanţele economice obţinute în acest an. Investitorii germani vor avea discuţii de afaceri, vor organiza un târg de locuri de muncă, dar se vor şi distra.

“Este un festival de nişă cu un conţinut specific care îşi propune să prezinte şi în egală măsură să celebreze raporturile de colaborare româno-germane. De această dată avem şi o componentă itinerantă, caravana festivalului urmând să ajungă şi la Bistriţa şi Blaj”, a spus Eugen Albu, director Qual Media, unul dintre organizatori.

“Scopul nostru e să arătăm cum funcţionează împreună cultura şi economia. E un altfel de festival. dacă în alte oraşe s-a mers doar pe ideea de Oktober fest noi vrem să combinăm distracţia cu afacerile. Vrem ca în acest fel să fim mai aproape de publicul clujean”, a precizat şi preşedintele DWNT, Ludger Thol.

„Poate prin acest festival am putea demonstra faptul că Germania are mai multe de oferit decât bere şi muzică tradiţională. Spre exemplu, tehnologii inteligente de înaltă clasă şi cultură, care se detaşează de acest clişeu. Centrul Cultural German va fi prezent la Festivalul de Toamnă cu propriul stand. Vom oferi scurte cursuri de germană ad-hoc pentru oricine este interesat”, spune şi directorul Centrului Cultural German Cluj, Mühlthaler Fabian.

Din program nu lipseşte nici distracţia. Punctele de atractie ale acestei ediţii vor fi concertele live ale Fanfarei din Foieni şi ale trupei clujene FUNKorporation, jongleriile cu foc, precum şi activităţi pentru cei mici- spectacol de dresură a câinilor ciobăneşti germani, plimbări cu trenuleţul DWNT şi face-painting. Herbst Fest se află la cea de-a doua ediţie. La ediţia din anul trecut, au participat 77 de companii cu capital german şi festivalul a fost vizitat de 15.000 de participanţi timp de trei zile.

Distribuie:

Postaţi un comentariu