ANAF, cu ochii pe organizatorii de revelioane
După finalizarea primei etape a operațiunii „Cristal” și până la reluarea acesteia, la începutul lui 2016, conducerea ANAF a decis ca toate resursele operative și materiale implicate în verificarea centrelor engros din toată țară să fie relocate în cadrul unei noi operațiuni denumită „Revelion 2016”.
Astfel, în intervalul 31 decembrie 2015 – 5 ianuarie 2016, inspectorii antifraudă vor controla, la nivelul întregii țări, localurile care organizează petreceri de revelion.
În cadrul acestei operațiuni se va verifica modul în care operatorii economici au înregistrat sumele încasate pentru pachetele de revelion vândute, precum și încasările din seara de revelion care nu au fost prinse în pachetele respective.
Acțiunea se bazează pe monitorizarea ofertelor organizatorilor. În etapa de predocumentare, pe baza datelor din surse deschise și proprii legate de capacitatea localurilor, numărul pachetelor oferite la vânzare, cuantumul aprovizionărilor și înregistrarea acestora în evidențele contabile, s-a alcătuit profilul de risc și eșantionul de verificat.