TeCOMM Cluj: Reprezentanții companiilor FAN Courier, mobilPay, Google și ProfitShare vor participa la dezbaterea “Hope is not a Strategy”
Au rămas mai puțin de 30 de zile până la cel mai important eveniment de eCommerce din această toamnă din Cluj-Napoca: TeCOMM, ce va avea loc în 21-22 octombrie și va aduce împreună oamenii de afaceri care dețin magazine online, dar și pe cei din domeniile conexe.
Controlează-ți business-ul online, “Speranța nu este o strategie” – debate în cadrul TeCOMM – eCommerce Conference&Expo Cluj-Napoca
Una dintre tematicile dezbaterilor din prima zi a evenimentului poartă titlul “Speranța nu este o strategie”. La această dezbatere, vor lua parte reprezentanți ai companiilor FAN Courier, mobilPay, Google și ProfitShare.
Un studiu realizat de Daedalus Millward Brown susține că 70% dintre români se documentează din mai multe surse de pe internet înainte de a lua o decizie de cumpărare. Prin urmare, investițiile proprietarilor de magazine online sunt justificate și necesare pentru păstrarea clienților existenți şi atragerea potențialilor cumpărători. Totodată, s-a dovedit faptul că, în general, pe site-ul unui magazin online ajung 3 tipuri de vizitatori: cei care nu vor cumpăra niciodată, cei decisi că vor să cumpere și cei care trebuie convinși să cumpere.
“Pentru FAN Courier, cartea de vizită înseamnă un mix între calitate, promptitudine și seriozitate. Drept urmare, strategia noastră de business a fost construită bazându-ne pe acești trei piloni. Studiile arată că FAN Courier este primul brand de curierat pe care-l menționează o persoană spontan, când este întrebată ce firmă de curierat cunoaște. Această popularitate nu se câstigă nici cu prețuri mici, nici cu promisiuni neonorate, ci cu respectarea unor promisiuni”, afirmă Adrian Mihai, Managing Partner FAN Courier (liderul serviciilor de curierat rapid din România).
Proprietarii de business-uri online trebuie să facă față unui client pretențios, care compară imediat prețul și serviciile pe care le primește, iar prețul nu mai este singurul factor de decizie înainte să facă o achiziție:
“Experiența clientului trebuie să fie perfectă din momentul în care acesta vede anunțul publicitar și până în momentul în care plătește și cumpără acel produs. Trebuie luată în calcul și experiența de cumpărare, urmată de experiența de plată și apoi de fidelizare a unui client deja existent. Ca să avem succes trebuie să vindem unui client mai multe produse, în repetate rânduri, ușor și plăcut acestuia”, afirmă Horia Grozea, Director Card Payments, mobilPay (cel mai mare procesator de plăți din România).
Vânzările în mediul online pot crește, în funcție de strategia abordată în fiecare stadiu de cumpărare în care se află clientul. Fiecare canal de comunicare, fiecare categorie de produse și frecvența de cumpărare atrag clienți cu un comportament diferit.
Claudiu Fărcas, Manager ProfitShare (lider de piață în marketing afiliat), unul dintre cei mai cunoscuți specialiști din țară, cu mai bine de 6 ani de experiență în mediul ecommerce, consideră că:
“Pentru ca un program de marketing afiliat să fie unul de succes trebuie să fie susținut atât de strategia magazinelor online, cât mai ales de comunicarea dintre magazin și afiliați. Foarte important este ca magazinele să îi vadă pe afiliați ca parteneri ai business-ului lor, să îi asculte și mai ales să le comunice obiectivele campaniilor. În final, dincolo de orice formă de promovare și de obiective în vanzări important este clientul să fie mulțumit de alegerea făcută.”
În mediul de business online și nu numai, puterea de decizie este în mainile consumatorului. Avem de-a face însă cu segmente de clienți care pot fi abordați în mod diferit, influențând decizia lui în funcție de ce strategii avem în fiecare aspect al contactului cu el.
Ana Sipciu, Industry Manager, Google, peste 10 ani experiență în toate ariile industriei online, de la strategie de conținut și publishing până la dezvoltare web, publicitate online și strategie de media:
“Strategia fără tactici este cea mai lentă cale spre victorie. Tacticile fără strategie nu sunt decât zgomotul dinaintea înfrângerii. Și în marketingul online avem nevoie de “arme”, plan de atac și resurse. În această dezbatere vom discuta despre diferența între strategie și tactici, vom descoperi câteva unelte online care ne ajută să aflăm informații necesare pentru dezvoltarea strategiei și vom trece în revistă criteriile corecte prin care putem evalua rezultatele eforturilor de marketing.”
TeCOMM, eveniment organizat de Libero Events, oferă și o serie de workshopuri tematice, prin exemple de strategii de orientare către client și loializarea lui. Anabela Luca (Managing Director, adLemonade), va susține workshop-ul “7 Secrets that will help you NOT to lose money”, în care accentul va fi pus pe cum să investim corect bugetul de publicitate, care sunt instrumentele oferite de Google AdWords și Facebook Ads, prin care obținem vizibilitate online coroborată cu scalabilitatea rapidă a business-ului și un ROI pozitiv.
În workshopul “Empower your users”, susținut de Dragoș Smeu (Performance Manager la Kubis Interactive), cu peste 5 ani de experiență în campanii de PPC, bugete de peste 1 milion de euro și 150 de clienți, participanții vor afla tehnici și strategii de îmbunătățire a comunicării cu utilizatorii, cum pot dezvolta strategii din interior spre exterior, focalizând campaniile media și eforturile de comunicare către utilizatori, comunități și clienți.
Birtha Attila (Specialist Online Marketing la proClick.ro – agenție de performance marketing de top din România) va susține workshop-ul: “Stay ahead your competitors with Google Adwords Scripts”. Se va pune accentul pe crearea de campanii care se schimbă în funcție de prognoza vremii și de comunicarea prețului produselor în anunțurile Adwords.
Înscrie-te pentru 21 si 22 Octombrie, la cea de-a cincea ediție TeCOMM eCommerce Conference&Expo, în cadrul căruia speakerii iți vor oferi sfaturi practice despre cum poți să îți cunoști mai bine consumatorii și cum să le anticipezi deciziile de cumpărare. Vezi aici agenda și speakerii confirmați până în prezent.
Până la data de 11 octombrie vei putea beneficia de reduceri pentru orice tip de bilet achiziționat. Prețurile pentru conferință pornesc de la 49 euro, mai mult, organizatorii oferă și reduceri atractive pentru grupuri. Vezi aici toate prețurile.
TeCOMM is Powered by Urgent Cargus.
Gold Sponsors: MasterCard si FAN Courier.
Recommended payment processor: mobilPay
Partners: ProfitShare, Conectoo, MxHost, Mediatic, WensTravel, United Business Center.
Despre Libero Events
Libero Events este agentia de evenimente si PR, B2B si B2C, sub semnătura căreia au loc conferinte si workshop-uri: The Woman, HR Summit, TeCOMM, MarkDay, Architecture, Software Architecture Day, Digital Travel Forum, Cluj Sales Conference, Signal Connect, dar si targul Touristica.