Walking Month, concurs de mers pe jos pentru a sprijini Beard Mobilul
Au început înscrierile în cea de-a treia ediție a competiției caritabile Walking Month, care în acest an va avea loc între 11 septembrie și 10 octombrie 2017. Şi de data aceasta mersul pe jos este un mod inedit de a strânge fonduri pentru o cauză bună. Compania organizatoare, Betfair Romania Development, suportă toate costurile programului, astfel încât 100% din taxele de înscriere în concurs reprezintă în fapt donații către o asociație non‑profit. Anul acesta, Walking Month susține activitatea Beard Mobilului, primul taxi comunitar gratuit din Cluj‑Napoca destinat persoanelor cu venituri mici sau cu probleme de sănătate pentru acele drumuri esențiale către spital sau școală. Operat de una dintre cele mai neconvenționale asociații non-profit din România, Beard Brothers, acest taxi gratuit oferă acces la servicii medicale și de educație oamenilor care au cea mai mare nevoie de ele.
În prezent, Beard Mobilul funcționează strict în regim de voluntariat, cu aproximativ 150 de curse pe lună, neavând fondurile necesare pentru a asigura o activitate susținută zi de zi. Cu sprijinul participanților la Walking Month, organizatorii și-au propus să asigure costurile de funcționare pentru un an întreg, ceea ce va permite realizarea unui număr triplu de curse în fiecare lună, dar și achiziționarea unui elevator necesar pentru transportul persoanelor cu dizabilități.
Înscrierile în competiție se pot face începând de astăzi pe site-ul www.walkingmonth.ro, sau direct din noua aplicație Walking Month disponibilă în Google Play (pentru telefoane cu Android) și App Store (pentru telefoane cu iOS).
Participanții vor avea la dispoziție o lună întreagă, din 11 septembrie în 10 octombrie, pentru a face cât mai mulți pași, în echipe de câte 4 persoane. La final, cele mai bune echipe vor câștiga premii precum primele abonamente la Electric Castle 2018, echipamente sportive și de relaxare, cafea de la Narcoffee Roasters și alte surprize oferite de companiile partenere ale proiectului.
Participanţii reuşesc ca timp de o lună să adopte un stil de viață mai sănătos, cu mai multă activitate fizică. În plus, campania contribuie și la decongestionarea traficului rutier într-una dintre cele mai aglomerate perioade de peste an, care include începerea anului școlar și apoi a celui universitar.
În cele două ediții anterioare, peste 2.000 de participanți au demonstrat că vor să câștige sănătate și să ajute la rezolvarea unor probleme ale orașului. În 2015, aproape 600 de persoane au strâns 42.000 de lei pentru secția de Terapie intensivă a Spitalului de urgență pentru copii din Cluj-Napoca. În 2016, numărul de participanți a crescut la 1.440, care au donat 132.126 de lei pentru terapia copiilor cu dizabilități neuro-motorii aflați în grija Grădiniței Speciale Malteze.