Studiu: suntem rămași în urmă și în ce privește marketingul prin social media

Un recent studiu național, care analizează modul în care companiile românești se promovează prin rețelele de socializare online, relevă că și la acest capitol țara noastră este rămasă în urmă.

Studiul analizează răspunsurile furnizate de 173 de companii din diverse industrii din România cu privire la modul în care abordează marketingul prin intermediul reţelelor de socializare şi impactul pe care acesta îl are în prezent în activitatea lor.

78% dintre respondenţi spun că utilizează reţelele de socializare pentru promovarea companiei, în timp ce studii similare arată că la nivel global procentul este de 97%.

94% dintre respondenţii care folosesc reţelele de socializare spun că folosesc Facebook (92% la nivel global), 43% utilizează Youtube (56% la nivel global), iar 41% Linkedin (70% la nivel global).

52% dintre respondenţi spun că folosesc marketingul pe reţelele de socializare de 1-3 ani. Comunicarea prin social media este în faza incipientă şi în organigrama companiilor. Doar 39% din respondenţi au afirmat că organizaţia lor are un departament special pentru comunicarea prin social media.

Studiul are la bază un chestionar aplicat în perioada 22 august – 10 octombrie 2013 și este realizat de EY Romania. Întreg studiul îl puteți consulta mai jos:

Studiu ey-romania impactul-social-media-31-oct13 from Transilvania Reporter
Distribuie:

Postaţi un comentariu