Noua realitate din marketing, analizată de specialiști la Best Marketing Cluj
Best Marketing, conferința Biz care se adresează oamenilor de marketing și comunicare, ajunge anul acesta la a XII-a ediție și își propune să fie un manifest pentru campanii smart pentru branduri greu de promovat. Conferința va avea loc în data de 7 Octombrie și se va difuza prin LIVE Streaming pe pagina de facebook Biz.
Evenimentul aduce pe scenă invitați de prestigiu, care vor analiza împreună cu cei prezenți noua paradigmă la care profesioniștii în comunicare trebuie să se adapteze ca să facă față noii realități.
Profesioniștii în marketing care se alătură anul acesta conferinței Best Marketing în calitate de vorbitori reprezintă companii curajoase precum: Caroli Foods Group, Banca Transilvania, Telekom sau Answear.
Multe dintre planurile de marketing și comunicare de la începutul anului nu se mai potrivesc cu noua realitate. Echipele, atât din agenții, cât și de la client, și-au regrupat forțele și regândit strategiile. Anul acesta se estimează o scădere cu 9,1% a investițiilor în publicitate, iar în România este așteptată o ușoară revenire a pieței în ultimul trimestru al anului. La Best Marketing Cluj vom vorbi despre bugete și investiții în publicitate, dar și despre: Cum și-au adaptat brandurile mesajul la condițiile actuale? Ce schimbări au intervenit în structura și forma mesajelor, cu ce tip de conținut rezonează mai bine consumatorii acum?
Pe 7 octombrie în cadrul conferinței Best Marketing Cluj îi poți urmări online pe:
Anamaria Băjan, Marketing, PR and Business Development Executive Director, Caroli Foods Group
Raluca Radu, Country Manager România, Answear.com / Owner MTH
Roxana Baias, Marketing Director Telekom, Consumer Segment
Laurențiu Ion, Sr. Digital and Media Manager Beverages, PepsiCo România
Bogdan Silaghi, Deputy Marketing Director, Banca Transilvania
Valeriu Galani, Brand Lead, Spark Foundry
Robert Katai, Visual Marketer și Content Strategist, Bannersnack
Călin Biriș, Senior Partner, Loopaa Marcom
Mai multe detalii despre program și speakeri regăsiți pe site-ul evenimentului https://bestmarketingcluj.ro
Evenimentul va fi live pe pagina Biz, iar participarea este gratuită. Vezi evenimentul pe facebook și primește notificare când intrăm online https://www.facebook.com/events/382634812701375/
Mulțumim partenerilor: Banca Transilvania, Campofrio, Julius Meinl, Farmec, Siviero Maria, Skoda.
Parteneri media: VITRINA Advertising, Kiss FM, Doru Supeala, Ciulea.ro, Cluj.com, Stil Masculin, Transilvania Reporter, andreitiganas.ro, JCI Cluj, IAA YP Cluj, IQads, CARIERE, Doza de Comunicare, comunicatedepresa.ro.
***
Despre Biz
Business-ul Biz Agency înglobează revista Biz, Biz Events – o divizie puternică de organizare evenimente și conferințe, Biz Story – servicii de content marketing pentru clienți, Biz Market View – o divizie dedicată studiilor de piață și portalul online revistabiz.ro.
Biz este brandul care reunește o comunitate puternică de oameni de afaceri, atât online, cât și offline.
Revista Biz
Este o voce originală și profesionistă a presei de business românești. O revistă deschizătoare de drumuri, cu proiecte editoriale care aduc valoare cititorilor și comunităților de business.
Jurnaliștii revistei au lansat campanii puternice de conștientizare a valorilor românești (Susținem inovația, Sunt un țăran) sau proiecte unice în lume precum Biz CEO Xchange sau Biz Marketing Xchange, provocarea prin care cei mai importanți CEO sau directori de marketing din Romania își schimbă, pentru o zi, compania în care lucrează. O altă inovație este Biz World, proiectul laureat cu Red Dot Design Award, ediții ale revistei realizate integral peste hotarele țării, în Belgia, Anglia, SUA, Germania, Singapore, Austria, Franța și Japonia.
Biz Events
Divizia organizează anual zeci de conferinte de business și evenimente corporate sau gale, transmițând conținut relevant în formate inovatoare și atractive pentru publicurile țintă.
De 16 ani, echipa Biz organizează puternice evenimente de afaceri în 9 orașe din țară și 8 capitale din lume, de pe 3 continente.
Biz Market View
Divizia de market research s-a impus prin realizarea unor importante studii și topuri în parteneriat cu agenții de research, pe cele mai importante domenii de activitate din România: Top 50 companii performante, Anuarul directorilor de marketing, Top 20 companii IT pentru care merită să lucrezi, Topul agențiilor de PR din România, Brand Ro sau BizTech.
Biz Story
Cu peste 20 de ani de experiență în jurnalism, echipa diviziei de servicii de content marketing pentru clienți știe să spună acele povești pe care cititorii să le savureze și în care brandurile să se regăsească. Conținutul gândit și implementat de echipa de creatori de conținut transmite valorile și mesajele brandului în format creativ în online și offline. Divizia transformă mesajele corporate sau de marketing într-o poveste valoroasă din punct de vedere al formei și conținutului, punând la dispoziția brandurilor toate platformele de comunicare Biz Agency.